מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הילה קורח ואלמוג בוקר נשברו בשידור: "בכינו רק מלשמוע"

שני הכתבים של חדשות 13 השמיעו במהלך שידור הקלטות קשות שמתעדות את הרגעים האיומים בכפר עזה, במשפחתו של חברו של בוקר שנעדר יחד עם אשתו וביתו. השניים לא הצליחו לעצור את הדמעות: "זה מאוד קשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/23 10:00 א בחשון התשפד

הילה קורח ואלמוג בוקר נשברו בשידור: "בכינו רק מלשמוע"
אלמוג בוקר , צילום: Moshe Shai/FLASH90

עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", שנפתחה במתקפת טרור רצחנית ואכזרית של אלפי מחבלי חמאס על עוטף עזה, לצד גיוס מילואים נרחב נקראו לדגל גם עיתונאים ואנשי תקשורת. האנשים שתפקידם לתווך ולספר לציבור על המראות הקשים והמציאות האיומה שנכפתה על מדינת ישראל, בדרך כלל מגלים קור רוח, אולם גם להם יש רגעי שבירה. במהלך שידור של חדשות 13 אתמול בלילה (א') כתבי חדשות 13, הילה קורח ואלמוג בוקר, לא הצליחו לעצור את הדמעות.

אלמוג בוקר: "בכינו רק מלשמוע"

עבור אלמוג בוקר, שמתגורר בעצמו בעוטף עזה, הסיפורים הקשים מקבלים נופח אחר. בוקר סיפר על חברו, רועי עידן, צלם של אתר החדשות ynet תושב כפר עזה, שנעדר יחד עם ביתו הקטנה ואשתו נרצחה. הילה קורח אמרה לבוקר בדמעות: "זה מאוד קשה כעיתונאים לשמוע את הסיפורים האלה, ובמקרה שלך גם מדובר בחברים", בוקר השיב בקול חנוק: "בכינו רק מלשמוע, אבל כולם צריכים להבין את גודל הזוועה. אנחנו וכל העולם צריך להבין כמה זה זוועה מה שנעשה שם".

בוקר המשיך והעביר ביקורת על גל הירש, הממונה על החטופים והנעדרים: "הוא לא שווה כלום אם בסוף יושבת אמא, סבתא או אחות שאומרת שלא דיברו איתם תשעה ימים", אמר. ופנה להירש: "תתקשר אליהם כל יום, ותספר להם מה קורה לילדים שלהם, הם איבדו את היקר מכל, אף אחד לא מדבר איתם. תתייחסו לאנשים האלה".