מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

באמצע המלחמה: מרב מיכאלי לא שותקת ותוקפת את נתניהו

באמצע המלחמה יו"ר מפלגת העבודה יוצאת בסרטון קשה ותוקפת את ראש הממשלה: "את נתניהו צריך להחליף מיד. לא מחר ולא אחרי המערכה- מיד. לא רק שזה אפשרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 10:51 י בחשון התשפד

באמצע המלחמה: מרב מיכאלי לא שותקת ותוקפת את נתניהו
מרב מיכאלי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בסרטון שפרסמה יו"ר מפלגת העבודה, מירב מיכאלי, היא אומרת: "ביום שבת השחורה בשעה 06:29 פרצה המלחמה. שעתיים אח"כ מסתבר שנתניהו עוסק בשיחות עם עיתונאים ומתדרך נגד בכירי צה"ל.

"כשאנשים נשחטו בידי מפלצות החמאס, כשבמסיבת הנובה נערות נפגעו, כשבבארי ילדים נחטפו מהוריהם, כשבניר עוז בתים נשרפו על יושביהם, כשבשדרות אב נורה למוות לעיני בנותיו בכיכר העיר, כשגם אזרחים וגם לוחמי ולוחמות צהל, שוטרים ושוטרות – כולם נוהגים בגבורה עילאית ונלחמים כאריות. באותו הזמן בדיוק, נתניהו היה עסוק בשיחות עם עיתונאים נגד בכירי צה"ל".

"אי אפשר לנשום. מאז שהתחילה המלחמה נתניהו משחק ברולטה רוסית בביטחון של כולנו.
נתניהו מסוכן לביטחון המדינה. נתניהו לא יכול להוביל את המלחמה עכשיו.
אין לאף אחד אמון בו. אי אפשר לסמוך עליו בשעות האלה. הוא מקבל הכרעות גורליות לעתיד המדינה וביטחונה מתוך שיקולים זרים ואישיים של הישרדות פוליטית".

"את נתניהו צריך להחליף מיד. לא מחר ולא אחרי המערכה- מיד. לא רק שזה אפשרי – זה הכרחי. אם החליפו את צ'מברלין בצ׳רצ׳יל באמצע המלחמה נגד הנאצים, אנחנו יכולים וחייבים להחליף את נתניהו במי שאפשר לסמוך עליו. זאת האחריות שלנו. אני לא אתן לאף אדם לסכן את עתיד ישראל. לא מבחוץ ולא מבפנים" כתבה מיכאלי.