מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי שאימצו את גרסת החמאס: הסנקציה של אילון מאסק נגד הניו יורק טיימס

היזם העשיר בעולם והבעלים החדש של חברת טוויטר החליט להסיר את סימן האימות מחשבון הטוויטר של הניו יורק טיימס לאחר שאימצו את גרסת החמאס לפיצוץ בבית החולים שנגרם משיגור כושל של ארגוני הטרור

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/23 13:46 ה בחשון התשפד

אחרי שאימצו את גרסת החמאס: הסנקציה של אילון מאסק נגד הניו יורק טיימס
אילון מאסק, צילום: shutterstock

היזם והבעלים של רשת טוויטר, אילון מאסק, הסיר היום (ו') את סימן האימות מחשבון הטוויטר של עיתון הניו יורק טיימס לאחר שסיקרו את פיצוץ בית החולים בעזה בהתאם לגרסה השקרית שהפיץ החמאס. מייד עם פרסום פיצוץ בית החולים, בניו יורק טיימס בחרו להדהד את גרסת החמאס וטענו כי מאות אזרחים נהרגו כתוצאה מתקיפה של חיל האוויר שכוונה על בית החולים.

בנט: "האם יש פטור מיוחד מבדיקת עובדות כאשר מדובר במדינת היהודים?"

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט התייחס אתמול לפיצוץ בבית החולים ותקף בחריפות את עיתון הניו יורק טיימס: "חמאס הבין מיד כי מדובר ברקטה של ​​הג'יהאד האסלאמי, ופתח במסע שקרי מסיבי והאשים את ישראל" כתב בנט. "הניו יורק טיימס אימץ מיד את גרסת חמאס, והפיץ את השקר הזה במשך שעות" הוסיף. בהמשך דרש מהם להתנצל בפומבי על הפצת שקרי החמאס: "התנצלו עכשיו על ההשמצה הזו. אתם לא אמורים לבדוק עובדות? האם יש פטור מיוחד מבדיקת עובדות כאשר מדובר במדינת היהודים?"

נתניהו ומאסק נפגשו

מאסק, האיש העשיר בעולם אשר בבעלותו חברות הענק טסלה, openAI וspaceX נודע לאחרונה גם בזכות שיתוף הפעולה שהחל לפתח עם ישראל בתחומי הבינה המלאכותית. בחודש שעבר נפגש עם ראש הממשלה נתניהו והשניים דנו על האתגרים וההזדמנויות של ישראל בתחום הבינה המלאכותית.

נתניהו ומאסק, בליכוד מבהירים

נתניהו ומאסק, צילום: אבי אוחיון, לע"מ