פוסט הבהלה: המשטרה שללה חשד לאירוע ביטחוני - כך הגיבה נינט

אחרי שהזמרת פרסמה פוסט בו היא הדהדה את הטענות על כך שאנשים זרים מצלמים בניינים במרכז הארץ והמשטרה שללה את החשד, טייב מגיבה: "מעדיפה להיות זהירה וקצת יותר חרדה מאשר מרוסקת מעוד אסון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/23 11:43 ה בחשון התשפד

פוסט הבהלה: המשטרה שללה חשד לאירוע ביטחוני - כך הגיבה נינט
נינט טייב | , צילום: Miriam Alster/Flash90

אחרי הפוסט הדרמטי בדבר חשוד שמצלם בניינים ברחובות תל אביב, נינט מגיבה להודעת המשטרה כי מדובר ביהודי בן 21 וכי אין כל חשד לאירוע חבלני או פח"עי. "רוצה לעדכן שאני בשיחות אינסופיות עם כמעט כל קצין ממשטרת ישראל, מרחב ירקון תל אביב", כתבה נינט.

"הנושא בבדיקה מעמיקה, נאמר לי שכל אירוע כזה שמגיע לאנשי המשטרה, נבדק ונחקר עד העצם, כרגע נאמר שאין חשד. בעקבות הפוסט, יהיו תגבורות נוספות ברחובות", המשיכה הזמרת שזרעה בהלה רבה.

מתנצלת בפני כל האנשים שעברו לילה לבן

היא השיבה למגיבים שטענו לחרדה מיותרת: "לכל אלה שכותבים שזה רק מוטיף לחרדה ולעוד לילות ללא שינה, אני מצטערת, מעדיפה להיות זהירה וקצת יותר חרדה מאשר מרוסקת מעוד אסון. מתנצלת בפני כל האנשים שעברו לילה לבן. גם אני, בדיוק כמוכם, רוצה בכל ליבי להאמין שהכל ירגע ושזה באמת שום דבר, ושיהיה בסדר בעזרת השם. עדיין מפצירה בכולנו להשאר עירניים, פשוט לפקוח עיניים. שבת שקטה, אמן".

נזכיר כי מהמשטרה נמסר הבוקר (שישי) כי אותר האדם עליו דיברה נינט: "איתרנו את האדם אליו התייחסה נינט בפוסט שלה. מדובר באדם נורמטיבי, יהודי בן 21. לא עלה חשד לפעילות חבלנית עוינת, החשוד יובא לתשאול בדבר הצילומים".