נינט טייב הציתה בהלה - המשטרה איתרה את החשוד: "יהודי בן 21"

הזמרת פרסמה פוסט חסר אחריות ברשתות החברתיות ובו הדהדה את הטענות על כך שאנשים זרים מצלמים בניינים במרכז הארץ | המשטרה נכנסה לתמונה, איתרה את החשוד - וקבעה כי אין כל חשד לפעילות חבלנית עוינת

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/23 09:39 ה בחשון התשפד

נינט טייב הציתה בהלה - המשטרה איתרה את החשוד: "יהודי בן 21"
נינט טייב, עשרים שנה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"טוב תשמעו. סיפור קצת פחות סימפטי", כך נפתח פוסט מלחיץ במיוחד של הזמרת נינט טייב שפורסם אמש בשעות הערב המאוחרות. טייב העידה כי אדם חשוד צילם בניינים שונים בשכונה מרכזית בתל אביב - ולאחר שזיהה אותה הוא החל להתרחק מהמקום. מהמשטרה נמסר הבוקר (שישי) כי אותר האדם עליו דיברה נינט: "איתרנו את האדם אליו התייחסה נינט בפוסט שלה. מדובר באדם נורמטיבי, יהודי בן 21. לא עלה חשד לפעילות חבלנית עוינת, החשוד יובא לתשאול בדבר הצילומים".

"ראיתי מישהו חשוד, ממש חשוד, העיניים שלו בישרו לי רעות"

הפוסט של נינט עורר בהלה רבה, והוא המשך ישיר לטענות השונות ברשת על כך שאנשים זרים מצלמים בניינים בגוש דן. נציין כי המשטרה וצה"ל שללו כל חשד שמדובר במחבלים או דבר דומה לכך. "לפני כמה רגעים, הייתי בשכונה מאוד מרכזית בתל אביב, יצאתי מבנין וראיתי מישהו חשוד, ממש חשוד, העיניים שלו בישרו לי רעות", כתבה נינט.

"אחרי רגע, הוא הוציא טלפון והתחיל לצלם את כל הבניניים, הוא ראה שאני מסתכלת עליו. הכניס מהר את הטלפון והתחיל ללכת לאורך הרחוב הראשי. עקבתי אחריו עם העיניים. הוא הולך ומצלם בניין בניין, ואז חזר חזרה את כל הדרך שברגע צעד, נכנס לחנות כלשהי, ידיים מאחורי הגב, משוטט, מסתכל למעלה, בודק", המשיכה.

לא סומכת על המפכ"ל: משהו בבטן לא מאמין, סורי

נינט כתבה: "הלב שלי התחיל לפעום ממש מהר, הבטן מספרת לי שמשהו קורה. לא יודעת מה קרה מאז אבל דבר אחד בטוח, משהו קורה, משהו קורה גם אני ראיתי בחדשות שהמפכ"ל אמר שזה לא אירוע ביטחוני, משהו בבטן לא מאמין, סורי. צילמנו אותו, דיווחנו למשטרה. מתחת לאף. תהיו עירניים. תהיו הכי עירניים שהייתם בחיים שלכם. תפתחו את העיניים". כאמור, מהמשטרה נמסר כי אותר האדם וכי מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין.