מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

שבוע וחצי אחרי הטבח: אותרו גופת אישה וילד בקיבוץ בארי

מתנדבי זק"א נקרו לסייע בקיבוץ בארי, ואיתרו גופות של קורבנות נוספים מהטבח המחריד שביצע חמאס: "בזמן שסרקנו בית שרוף בקיבוץ בארי איתרנו גופה של אישה וגופה של ילד לאחר שנרצחו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/23 19:28 ג בחשון התשפד

שבוע וחצי אחרי הטבח: אותרו גופת אישה וילד בקיבוץ בארי
מתנדבי זק"א איתרו גופות נוספות בקיבוץ בארי, צילום: דוברות זק"א

מתנדבי זק"א איתרו בקיבוץ בארי גופותיהם של אישה וילד שנרצחו ע"י המחבלים: שבוע וחצי עברו מאז הטבח המחריד ביישובי העוטף ובכללם בקיבוץ בארי, בו נטבחו באכזריות איומה מעל 100 יהודים - צעירים, זקנים ילדים ופעוטות. למרות הזמן שחלף, רבים מוגדרים עדיין כנעדרים, וזק"א ממשיך לפעול כדי לאתרם בחורבות הקיבוץ. בתוך כך, לפני מספר שעות הוזעקו מתנדבי זק"א לסייע לצוותי צה"ל סמוך לגדר בקיבוץ בארי. בדרכם לגדר איתרו מתנדבי זק"א באחד הבתים השרופים בקיבוץ שתי גופות של אישה וילד שנרצחו ונשרפו.

צילום: דוברות זק"א

"אנו נמשיך ונעשה כל שביכולתנו להביא את כל הנרצחים הקדושים לקבר ישראל"

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות בזק"א, אמר "אחד עשר ימים לאחר הטבח האיום, הצוותים של זק"א עדיין ממשיכים את הפעילות בשטח ובכל רגע נתון עשרות מתנדבים עסוקים במלאכת הקודש הקשה מכל".

אוטמזגין סיפר על גילוי גופותיהם של הנרצחים, שבוע וחצי לאחר הטבח המחריד. "היום בשעות הערב בזמן שסרקנו בית שרוף בקיבוץ בארי איתרנו גופה של אישה וגופה של ילד לאחר שנרצחו וגופותיהם נשרפו על ידי המרצחים. אנו נמשיך ונעשה כל שביכולתנו להביא את כל הנרצחים הקדושים לקבר ישראל".