מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אביגדור ליברמן מצטרף לממשלת החירום - אלו התפקידים שיקבל

אחרי בני גנץ והמחנה הממלכתי, גם אביגדור ליברמן וישראל ביתנו מצטרפים לממשלת החירום בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" | ליברמן ושר נוסף מסיעתו יצטרפו באופן מיידי לקבינט המדיני-ביטחוני

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/23 20:21 כט בתשרי התשפד

אביגדור ליברמן מצטרף לממשלת החירום - אלו התפקידים שיקבל
ליברמן. עוד מתווה, צילום: ללא

אחרי בני גנץ והמחנה הממלכתי, גם אביגדור ליברמן וישראל ביתנו מצטרפים לממשלת החירום בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". לפי ההסכם עם הליכוד, ליבמרן ושר נוסף מסיעתו יכנסו באופן מיידי לקבינט המדיני-ביטחוני.

בהודעת הליכוד נכתב: "ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין את יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן להצטרף מיידית לקבינט המדיני-ביטחוני וכן לצרף שר נוסף לממשלה מטעם סיעתו. ח"כ ליברמן הסכים להזמנתו וראש הממשלה נתניהו בירך על הצטרפותו".

"ברגע שיזמינו אותנו לממשלה אנחנו ניכנס מתחת לאלונקה"

נזכיר כי שר התרבות מיקי זוהר אמר אתמול (שישי) במשדר חדשות 12 כי "צריך להכניס את ליברמן לממשלה, בניגוד לדיווחים - שרה נתניהו לא מונעת את זה". במפלגת ישראל ביתנו הגיבו לזוהר וכתבו בטוויטר: "סיעת ישראל ביתנו הודיעה שהיא תומכת בממשלת חירום וברגע שיזמינו אותנו לממשלה אנחנו ניכנס מתחת לאלונקה. וגם אם לא יזמינו ניתן 100 אחוז גיבוי לממשלה".

נזכיר כי ליברמן התייחס לסוגיה מוקדם יותר השבוע ואמר במסיבת עיתונאים כי הוא "מוכן להיכנס לממשלת נתניהו גם בעוד שעה". אחרי כניסתו של ליברמן, המפלגה שמובילה את הקו האופוזיציוני לממשלת החירום היא "יש עתיד", שמנהיגה יאיר לפיד אמר בחמישי האחרון במליאה כי "מה שקרה פה בשבת האחרונה הוא כשלון שאין עליו כפרה. אני לא אגיד יותר. עוד לא הגיע הזמן. הוא יגיע".

סמוטריץ': "יחד נשמיד את חמאס-דעא"ש"

יו"ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ: "אני מברך על הצטרפותם של חברי ישראל ביתנו לממשלת החירום ועל כניסתו של אביגדור ליברמן לקבינט. יחד נשמיד את חמאס-דעאש ונסיר את האיומים הביטחוניים מעל ישראל. רק באחדות ננצח.