התאחדות הסטודנטים: "קוראים לטהר את המרחב האקדמי מתומכי הטרור"

התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית בקריאה למועצה להשכלה גבוהה: הרחיקו לאלתר כל סטודנט שמביע תמיכה בטרור | במטה ההתאחדות הוקם חמ"ל לטובת מיגור התופעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/23 11:29 כו בתשרי התשפד

התאחדות הסטודנטים: "קוראים לטהר את המרחב האקדמי מתומכי הטרור"
אילוסטרציה | סטודנטים באוניברסיטה העברית, צילום: פלאש 90

מתקפת הפתע של חמאס על ישראל גוררת תגובות אוהדות לישראל בכל העולם, לצד תגובות מרושעות של גורמים הרוצים ברעתנו. אחד הדברים המכעיסים ביותר הוא תגובות שמחה או עידוד מצד ערבים ישראלים, ובהתאחדות הסטודנטים קוראים היום(ד') למועצה להשכלה גבוהה להרחיק סטודנטים שמביעים תמיכה במעשי חמאס.

חמ"ל ייעודי לטיפול בתופעה

יושב ראש התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, אלחנן פלהיימר, קרא לאמץ את המלצתו להרחיק לאלתר סטודנטים שמביעים תמיכה בטרור משורות האקדמיה. מהתאחדות נמסר כי היא עומדת לצד אגודות הסטודנטים במוסדות וכי הם פועלים מול המוסדות ודואגים שכל תומך טרור ישאר מחוץ לאקדמיה ויועבר לטיפול משטרת ישראל.

בנוסף, ההתאחדות הקימה חמ"ל ייעודי לטיפול ומיגור התופעה, ויוצאת בקריאה לכל אחד ואחת שעדים להסתה לטרור ותמיכה בטרור ברשתות החברתיות להעביר את הפרסומים ואלו יטופלו בהקדם מול כל הצירים הרלוונטיים- הן הביטחוניים והן האקדמיים.

פלהיימר: "תומכי טרור לא יהיו חלק מהאקדמיה"

פלהיימר מסר: "תומכי טרור לא יהיו חלק מהאקדמיה! אנחנו מחזקים את ידי המוסדות האקדמיים שמשעים ומרחיקים את כל אלו שמביעים תמיכה בטרור וקוראים לטהר גם את המרחב האקדמי מתומכי הטרור הנפשעים האלו. לטובת טיפול בתופעה המזעזעת הזו הקמנו חמ"ל ייעודי שימגר אותה. צה"ל חזק וצה"ל ינצח! שנדע בשורות טובות יותר".