דובר צה"ל מבטיח: "לא נפסיק במאמץ לחסל בכירים בחמאס"

עם סיומו של היום הרביעי למלחמת חרבות ברזל, תת אלוף דניאל הגרי שוב פנה לציבור וסיפר על תקיפות חיל האוויר ברצועה: "המחבלים, שהציגו עצמם גיבורים, מתחפרים באימה בכל מנהרה. יתכן שעדיין יש מחבלים בעוטף ולכן מתייחסים למקום כאזור לחימה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 10/10/23 20:41 כה בתשרי התשפד

דובר צה"ל מבטיח: "לא נפסיק במאמץ לחסל בכירים בחמאס"
תא"ל דניאל הגרי | , צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי נשא הערב (ג') הצהרה לתקשורת ואמר כי ישראל הכפילה את מספר התקיפות האוויריות ברצועה, : "מדובר בתקיפות שהן רק תחילת הכרסום בעיר עזה. שר הכלכלה וראש המשרד ליחסים בינלאומיים חוסל. לא נפסיק במאמץ לחסל בכירים. במאמץ ההגנתי בדרום, המחבלים, שהציגו עצמם גיבורים, מתחפרים באימה בכל מנהרה. יתכן שעדיין יש מחבלים בעוטף ולכן מתייחסים למקום כאזור לחימה".

תקיפות חיל האוויר בעזה, מלחמת חרבות ברזל

תקיפות חיל האוויר בעזה, מלחמת חרבות ברזל, צילום: Atia Mohammed/Flash90

באשר למצב המתוח בגבול הצפון אמר: "סיירנו בפיקוד הצפון עם הרמטכ"ל, הוא ראה את היכולות שלנו. הפיקוד ערוך, מוכן ויודע להגן על תושבי הצפון. כך היה גם היום עם ירי תלול מסלול והייתה תגובה חריפה מאוד באש של טנקים לעמדות תצפית של חיזבאללה. אנחנו נמשיך להגיב בהתקפיות בכל אירוע בגבול הצפון". באשר לגיוס המילואים אמר כי יש התייצבות מלאה, "עם ישראל במיטבו. אנחנו קשובים לחוסרים של הציוד ומטפלים בזה".

הגרי סיפר על משלחת של עיתונאים זרים שהתקיימה מוקדם יותר היום בקיבוצים ההרוסים בעוטף עזה. "העולם צריך לראות את מראות הזוועה שביצע חמאס. לראות בעיניים ללא תיווך ולכן החלטנו לעשות זאת היום. המפקדים כל הזמן שם. אנחנו לא נשתוק וברור לנו על מה אנחנו נלחמים".