מערך כבאות והצלה לישראל מרכין ראש וכואב את נפילתו של לוחם האש רס"ל רועי משה, סגן מפקד צוות בתחנת כיבוי באר שבע, שנפל במהלך אירועי המלחמה בדרום.
רס"ל משה הוא החלל הרביעי של מערך הכיבוי מתחילת המלחמה, ובשעה האחרונה נמסרה הודעה למשפחתו בתום מאמצי זיהוי ארוכים. לאחר נפילתו הועלה לדרגת רס"ר.
רס"ר רועי משה בן 36 מאשקלון ,נשוי ללינור הנמצאת בהריון מתקדם ואב לשתי בנות (9,7). הוא התגייס בשנת 2018 למערך ושירת כסגן מפקד צוות בתחנת כיבוי באר שבע.
מחוז דרום ואגף משאבי אנוש מלווים את משפחות ההרוגים בשעתם הקשה.
נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי הביע תנחומיו למשפחה וחיזק את ידי הלוחמים והמפקדים במחוז דרום שפעלו מתחילת הקרבות בעשרות אירועים מצילי חיים.
פרטים על מועד ההלוויה ימסרו ע"י המשפחה בהמשך.