הקפות שניות בירושלים תשפ"ד: רשימת האירועים המלאה

רוצים ללכת לחגוג את הקפות שניות בירושלים? עיריית ירושלים פרסמה את רשימת האירועים השונים שיתקיימו ברחבי העיר - בשכונות, בישיבות ובבתי הכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/23 19:27 כ בתשרי התשפד

הקפות שניות בירושלים תשפ"ד: רשימת האירועים המלאה
גלעד ארדן, צילום: הלל לדרמן

"תורת השם תמימה": עיריית ירושלים מודיעה על אירועי הקפות שניות המסורתיות שמתקיימות ברחבי העיר בתמיכה וביוזמת העירייה, שיתקיימו במוצאי שבת, צאת חג שמחת תורה בין השעות 20:00-24:00. רשימת האירועים המלאה:

רשימת מוקדי ההקפות השניות בירושלים

ברובע היהודי: הקפות שניות בכיכר על שם הרב נחמיה לביא.
יובלים: הקפות שניות ברחוב מאיר גרוסמן.
חומת שמואל: הקפות שניות בחצר המינהל.
גינות העיר: הקפות שניות בבית הפלמ"ח.
תלפ"ז: הקפות שניות ברחבי השכונה.
פסגת זאב: הקפות שניות בבית הכנסת "משכן הלל".
גוננים: הקפות שניות ברסקו בחצר בית הכנסת "משכן יוסף".
גוננים: הקפות שניות בבית הכנסת מגדל דוד.

כמו כן, בגילה, פת ובגנים יתקיימו חגיגות של הקפות שניות. בנוסף, יתקיימו הקפות שניות במוסדות נוספים בירושלים: במכון מאיר בשכונת קרית משה; בישיבת הר המור בהר חומה יתקיימו הקפות שניות לאורך כל הלילה- הסעות מחניון טדי לאורך כל הלילה; ובבית הרב יתקיימו הקפות שניות של ישיבת מרכז הרב.

הקפות שניות

הקפות שניות, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

מדרשת מתן בשכונת גוננים תקיים הקפות שניות עם אודליה ברלין. כמו כן, יתקיימו הקפות שניות בכותל המערבי עם הזמר אלי כהן, יוני אליאב ותזמורתו ומקהלת נרננה במוצ"ש, החל מהשעה 22:00.

עיריית ירושלים: "וכולם מוזמנים לחגוג יחד"

מעיריית ירושלים נמסר: "אנו מזמינים את כלל תושבי ירושלים ואת הציבור הרחב לחגוג איתנו את ההקפות השניות. בעיר הבירה ירושלים יש מוקדים רבים ומגוונים לחגיגות, וכולם מוזמנים לחגוג יחד לכבודה של תורה. שתהיה לכולנו שנה טובה, בריאה ומאושרת".