פרשת הקשר האינטימי: שב"ס פירק את האגף בכלא רמון בו שהה המחבל

בשירות בתי הסוהר החליטו לפרק את האגף בו שהה המחבל החשוד בניהול קשרים אינטימיים עם חיילות ששירתו כסוהרות בכלא רמון | גורמים בשב"ס: "הוא היה דומיננטי מאוד באגף, זה צעד שבא להפגין משילות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 12:02 יז בתשרי התשפד

פרשת הקשר האינטימי: שב"ס פירק את האגף בכלא רמון בו שהה המחבל
אילוסטרציה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

פרשת הקשר האינטימי: שירות בתי הסוהר פירק את האגף בו שהה המחבל בכלא רמון ויפזר את האסירים בבתי כלא אחרים, כך מפרסם חושף הפרשה לירן לוי. אתמול (א') נחקרו שלוש חיילות נוספות, חוץ מהחשודה העיקרית, בלהב 443.

"להבהיר להם שמקרים כאלה לא יעברו אצלנו בשתיקה"

"האסיר הביטחוני שעומד עכשיו במרכז הפרשה היה דומיננטי מאוד באגף הזה. זה צעד שבא להפגין משילות מול האסירים הביטחוניים כדי להבהיר להם שמקרים כאלה לא יעברו אצלנו בשתיקה", צוטטו גורמים ב-ynet.

נזכיר כי ביום שישי האחרון נחשף כי חמש חיילות המשרתות כסוהרות בבית סוהר רמון חשודות כי קיימו קשר אינטימי עם מחבל אסיר ביטחוני, שמשויך לפת"ח ומרצה שם עונש מאסר. מדובר במחבל שנשפט למאסר עולם והיה מעורב בפיגוע במרכז הארץ שבו נרצחו ישראלים. החשודה העיקרית נחקרה ביום שישי וטענה כי יש עוד ארבע חיילות שקיימו קשר עם האסיר, קשר שתוחזק באמצעות פלאפון שהוחזק בתאו של האסיר.

עורכת הדין בפרשת סרסור הסוהרות במכתב לבן גביר: חזור בך

אתמול (א') פנתה עורכת הדין קרן ברק, המייצגת סוהרות מפרשת הסרסור בכלא גלבוע, בדרישה מהשר לבטחון לאומי להפריד בין הפרשיות לאחר שהאחרון הודיע כי יקים צוות משותף שיבחן אותן. "מרשותיי העידו בפרשה כקורבנות עבירות מין ולא נחקרו כחשודות בביצוע עבירות פליליות", כתבה ברק.

"כל השוואה או חיבור בין שתי הפרשות הוא פשע. ממש כך. הפרשה בכלא גלבוע מגוללת מסכת עבירות מין שבוצעו בשש סוהרות על ידי האסיר הבטחוני, המחבל מחמוד עטאללה, אשר למעשה שלט בכלא גלבוע במשך ארבע שנים במהלכן אנס וביצע מעשים מגונים בסוהרות חיילות שהושארו עמו לבדן ונמסרו כטרף על ידי מפקדיהן לידיו המזוהמות", הוסיפה.