בהרב מיארה מאשרת את בקשת לוין - ועוקצת: "טענה חסרת ביסוס"

במכתב מטעמה של היועמ"שית, מאשר גיל לימון את בקשתו של שר המשפטים לייצוג עצמאי נפרד בעתירות העוסקות בוועדת הבדיקה הממשלתית בעניין הרוגלות | לצד האישור, לימון כתב כי הטענה בדבר ניגוד העניינים של מערך היעוץ המשפטי היא חסרת ביסוס

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/23 14:54 טז בתשרי התשפד

בהרב מיארה מאשרת את בקשת לוין - ועוקצת: "טענה חסרת ביסוס"
גלי בהרב מיארה ויריב לוין, צילום: Flash90

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, השיבה לבקשת שר המשפטים יריב לוין מיום רביעי האחרון ובו דרש לקבל ייצוג משפטי נפרד בעתירות העוסקות בוועדת הבדיקה הממשלתית בעניין הרוגלות - והודיעה כי היא מאשרת את הבקשה.

"המניעה נוגעת רק לעיסוקה של הוועדה בהליכים תלויים ועומדים ולשיבוש הליכי חקירה ומשפט"

לצד האישור, מתחה בהרב-מיארה ביקורת על עמדתו של לוין כי מערך הייעוץ המשפטי לממשלה מצוי בניגוד עניינים מכיוון שוועדת הבדיקה הממשלתית אמורה גם לבחון אותו. נזכיר כי לוין טען במכתבו בשבוע שעבר כי מערך הייעוץ המשפטי לממשלה מצוי בניגוד עניינים מכיוון שוועדת הבדיקה הממשלתית אמורה גם לבחון אותו, וטענה שמדובר באמירה "חסרת כל ביסוס".

במכתב עליו חתום המשנה שלה, גיל לימון, נכתב כי עמדתו של לוין הינה "חסרת כל ביסוס". עוד כתב לימון: "באשר לטענתך לפיה עמדת היועצת המשפטית לממשלה מבקשת למנוע בדיקה של מערך הייעוץ המשפטי לממשלה והפרקליטות – הייעוץ המשפטי לממשלה הבהיר בחוות דעתו כי אין מניעה להקמת הוועדה. המניעה נוגעת רק לעיסוקה של הוועדה בהליכים תלויים ועומדים ולשיבוש הליכי חקירה ומשפט".