הרחובות מדממים: הרוג ופצועים בקטטה בין נתינים זרים בנתניה

כעשרה פצועים והרוג במהלך קטטה אלימה בעיר נתניה, בה היו מעורבים נתינים זרים מאריתריאה. המשטרה עצרה ארבעה חשודים ופועלת בעיר להשבת הסדר

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/09/23 22:11 טו בתשרי התשפד

הרחובות מדממים: הרוג ופצועים בקטטה בין נתינים זרים בנתניה
קטטה בנתניה, צילום: דוברות המשטרה

קטטה אלימה בין אריתראים פרצה הערב (שבת) ברחוב הרצל בנתניה - פחות מיממה לאחר שקטטה דומה אירעה בדרום תל אביב. כוחות מד"א שהוזעקו למקום דיווחו כי פצוע כבן 30 פונה לבית החולים לניאדו בעיר כשמצבו אנוש, תוך כדי פעולות החייאה ומותו נקבע כעבור זמן קצר.

פצוע נוסף מוגדר במצב קשה, גבר כבן 25 נפצע באורח בינוני ועוד שלושה בני אדם נפצעו קל. שני פצועים נוספים הגיעו באופן עצמאי לבית החולים לניאדו לקבלת טיפול רפואי. גם צוותי הרפואה של איחוד הצלה הגיעו למקום והעניקו סיוע ראשוני למספר נפגעים במספר זירות.

הקטטה בנתניה

הקטטה בנתניה צילום: דוברות המשטרה

שוטרי מחוז מרכז השיבו את הסדר הציבורי בנתניה על כנו, תוך שימוש מקצועי וממוקד באמצעי פיזור הפגנות ומעצר שישה חשודים. מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הטיל את חקירת האירוע על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון

שוטרי תחנת נתניה ולוחמי יס"מ שרון הפעילו את כלל האמצעים הנדרשים, לרבות רימוני הלם וירי הרתעתי, לשם השבת הסדר על כנו בנתניה, לצד מעצר שישה החשודים במעורבות, כאשר שאר הנוכחים נותבו בשעה זו אל השוק. מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הטיל את חקירת האירוע על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ ) של מרחב שרון.

רק אתמול פרצה קטטה דומה בדרום תל אביב

נזכיר כי רק אתמול פרצה קטטה דומה בדרום תל אביב, בשכונת התקווה. מדובר בקטטה בין מתנגדי ותומכי השלטון באריתריאה, שהסלימה במהירות. מיד עם קבלת הדיווח כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ממנה פונו 10 פצועים בדרגות פציעה שונות על פי גורמי הרפואה. המשטרה עצרה 15 נתינים זרים שהיו מעורבים על פי החשד בקטטה.