נתניהו ושרה יוצאים לחופשה - זה היעד שנבחר

הזוג נתניהו סגר חופשה לחול המועד סוכות באותו מלון בו נפשו במהלך הקיץ - ביישוב נווה אטי"ב. תושבי היישוב דרשו מהשניים לבטל את החופשה, בטענה שבפעם הקודמת שגרת חייהם והתיירות במקום נפגעה בשל ההפגנות שהתפתחו במקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/09/23 20:26 טו בתשרי התשפד

נתניהו ושרה יוצאים לחופשה - זה היעד שנבחר
בני הזוג נתניהו, צילום: חיים צח, לע"מ

חול המועד סוכות הגיע, והשנה מספק שבוע שלם ומלא של חופש, שמאפשר לכל עם ישראל לארוז מזוודות ולצאת לנפוש ולטייל. בין הרבים שסגרו חופשה מפנקת לחג בצפון הארץ, נרשמו גם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה.

באופן מפתיע, נתניהו ושרה ינצלו את השבוע הקרוב כדי לשוב ולנפוש ביישוב בנווה אטי"ב שבגליל העליון, באותו המלון בו שהו לפני חודש וחצי - ואשר עמד בלב סערה ציבורית והפגנות רבות. נזכיר כי במהלך הקיץ, לאחר שנתניהו ומשפחתו התמקמו במלון במושב נווה אטי"ב, כניסת זרים למושב נחסמה. בשל כך מארגני המחאה הגישו עתירה לבג"ץ בדרישה לאפשר להם להפגין בתוך תחומי המושב.

ההפגנות בנווה אטי"ב, צילום: Ayal Margolin/Flash90

"לא נעבור על זה בשתיקה"

בעקבות זאת, תושבי המקום הביעו מורת רוח מהחלטת הזוג לנפוש ביישוב בשנית. בהודעה ששלחו למשרד ראש הממשלה דרשו לבטל את הנופש בטענה שחופשתם הקודמת של ראש הממשלה ורעייתו פגעה ביכולת התנועה של התושבים, בשגרת עבודתם החקלאית ובתיירות.

"בפעם הקודמת שהם נפשו כאן, לא היה יוצא ונכנס מהיישוב" נכתב בהודעה. "זה היה נורא, היה רעש נוראי ואבטחה כבדה. יש לנו המון צימרים ביישוב - אך שהייתם פוגעת לנו קשות בתיירות ובפרנסה. ציפינו לפחות להתחשבות הפעם, לא נעבור על זה בשתיקה".