נתפסו סמים בשווי חצי מליון שקלים - חשוד נעצר

לוחמי משמר הגבול ושוטרי המחוז הצפוני תפסו סמים בשווי כולל של למעלה מחצי מליון שקלים, שהוחזקו ביישוב כאבול | מוקדם יותר שוטרי תחנת אום אל פחם תפסו אקדח ומחסנית

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 16:22 ד בתשרי התשפד

נתפסו סמים בשווי חצי מליון שקלים - חשוד נעצר
הסמים שהתגלו, צילום: דוברות המשטרה

לוחמי משמר הגבול ושוטרי המחוז הצפוני תפסו סמים בשווי כולל של למעלה מחצי מליון שקלים ביישוב כאבול: מוקדם יותר היום, לוחמי החטיבה הטקטית של משמר הגבול יחד עם שוטרי המחוז הצפוני פעלו בגזרת התחנה ביישוב "כאבול".

צילום: דוברות המשטרה

במסגרת הפעילות ביצעו הכוחות חיפוש בביתו של החשוד במהלכו תפסו 1297 גרם של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין, עציץ מריחאונה ושקיות המכילות זרעים לגידול מריחואנה. הסמים אשר נתפסו מוערכים בשווי כולל של למעלה מחצי מליון שקלים נתפסו והועברו להמשך חקירה במשטרה. החשוד, בן 32, תושב היישוב כאבול, נעצר והועבר להמשך חקירה במשטרה.

שוטרי תחנת אום אלפחם תפסו הלילה אקדח ומחסנית

נזכיר כי מוקדם יותר פורסם כי שוטרי תחנת אום אלפחם תפסו הלילה אקדח ומחסנית מלאה בחיפוש ברכב שהעלה את חשדם ועצרו תושב המקום בן 21 בחשד להחזקתם. במהלך פעילות מבצעית של שוטרי תחנת אום אלפחם הלילה בעיר הקימו השוטרים מחסום יזום למען שמירה על ביטחון האזרחים, ובחיפוש ברכב שהעלה את חשדם איתרו ותפסו השוטרים אקדח ומחסנית מלאה אשר הוסלקו ברכב.

בתום החיפוש נעצר נהג הרכב תושב המקום בן 21 והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא. בהתאם לממצאי החקירה תבקש המשטרה מביהמ"ש השלום בחדרה להאריך את מעצרו. החקירה נמשכת.