פנה לנשים בתחכום: כתב אישום נגד הרב החרדי שהתחזה לחילוני

הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד יוסף פרייזר, "ג'ק סגל", חרדי נשוי ואב לילדים, שהתחזה לרווק חילוני והונה נשים רבות במטרה לקיים איתן יחסי מין | כתב האישום מייחס לו ביצוע עבירות רבות של קבלת דבר במרמה 

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 14:44 כח באלול התשפג

פנה לנשים בתחכום: כתב אישום נגד הרב החרדי שהתחזה לחילוני
ג'ק סגל, צילום: ג'ק סגל

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ה') לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד יוסף פרייזר, תושב העיר כבן 35, וזאת לאחר שהתחזה לאחר, יצר קשרים עם 30 נשים ופיתה אותן לקיים עמו מערכת יחסים מינית, כשכינה את עצמו "ג'ק סגל".

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מוריה הירש-כהן, הנאשם לימד תודה בישיבת "אור ירושלים" בבית מאיר וניהל אורח חיים חרדי יחד עם אשתו וילדיו. במהלך התקופה שבין חודש מרץ 2016 ועד חודש יולי 2023 יצר הנאשם לעצמו זהות בדויה ופתח באתרי היכרויות שונים, "טינדר", "באמבל", ו"אוקי קיופיד" חשבון פיקטיבי במסגרת הזהות הבדויה - "ג'ייק סגל".

הציג עצמו כרווק ללא כל סממן לכך שמנהל אורח חיים דתי

פרייזק הציג עצמו כרווק ללא כל סממן לכך שמנהל אורח חיים דתי, כאדם שעובד עם כלבי נחייה לעיוורים ומתגורר בדירת שותפים. זאת במטרה לפנות ברשת לנשים שונות תחת הזהות הבדויה ומצגי שווא שונים וליצור עמן קשר על מנת לקבל מהן תמונות וסרטונים אינטימיים, להיפגש עמן ולקיים עמן מגע מיני ויחסי מין.

אילוסטרציה

אילוסטרציה, צילום: shutterstock

במהלך השנים הללו הנאשם, תחת הזהות הבדויה, ובאמצעות מצגי השווא פנה לנשים שונות בתחכום ובשיטתיות באמצעות אתרי ההיכרויות ולאחר מכן באמצעות הוואטסאפ, כאשר בחלק מן המקרים ניהל קשרים במקביל עם מספר מתלוננות. על מנת לרכוש את אמונן ולפתות אותן להוסיף ולהיפגש עמו המשיך והעמיק לאורך הקשר את מצגי השווא ואת זהותו הבדויה, הבטיח להן הבטחות שלא היה בכוונתו לקיים ואמן להן בכזב כי הוא מעוניין בקשר רציני ובלעדי, הביע בהן התעניינו ואמפטיה לאורך הקשר והרעיף גילויי חיבה ואהבה וזאת על מנת לתחזק את מצג השווא.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות רבות של קבלת דבר במרמה

כל זאת עשה הנאשם במטרה לקבל מהן תמונות אינטימיות, מגע מיני ויחסי מין במרמה. המתלוננות נפגשו בעשרות הזדמנויות עם הנאשם וקיימו עמו מערכת יחסים מינית וחלקן אף שלחו לו תמונות וסרטונים אינטימיים שלהן.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות רבות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ומידע כוזב ממחשב. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.