הוגשה תלונה במח"ש: בכיר לשעבר במשטרה טוען כי המפכ"ל דקר אותו בסכין

ראש אגף המבצעים לשעבר במשטרה, אמנון אלקלעי, הגיש תלונה נגד קובי שבתאי בטענה כי זה דקר אותו ברגלו. בריאיון שערך בעבר לתכנית "אנשים", אמר אלקלעי: "הסתכלתי עליו ואמרתי לו: קובי, דקרת אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 12:18 כח באלול התשפג

הוגשה תלונה במח"ש: בכיר לשעבר במשטרה טוען כי המפכ"ל דקר אותו בסכין
קובי שבתאי | , צילום: ראובן קסטרו

ראש אגף המבצעים לשעבר במשטרה, ניצב בדימוס אמנון אלקלעי, הגיש תלונה במח"ש נגד מפכ"ל המשטרה, יעקב שבתאי, כך דווח היום (ה') בynet. בתלונה טען אלקלעי כי שבתא דקר אותו בסכין ופצע אותו, והוא נזקק כתוצאה מכך לטיפול רפואי הכולל תפרים.

בכירים במשטרת ישראל דחו על הסף את טענותיו של ראש אגף המבצעים לשעבר, ויצאו להגנת המפכ"ל, כשטענו כי התביעה "הזויה ומגמתית שבאה לפגוע במפכ"ל המשטרה. אין לטענות שום בסיס, גם העיתוי של הגשת התלונה מוזר מאוד".

משרדי מח"ש, חשש לניגוד עניינים

משרדי מח"ש, חשש לניגוד עניינים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"הסתכלתי עליו ואמרתי לו: קובי, דקרת אותי"

נזכיר כי לפני כשלושה שבועות, ניצב בדימוס אמנון אלקלעי סיפר במהלך ריאיון בתכנית "אנשים", על המקרה בו לכאורה נדקר על ידי המפכ"ל. "ידעתי שיש לו סכינים. ראיתי אותו אוחז בסכין, מקבע אותו, ניגש לי לרגל וטאק, דוקר אותה", צוטט ב-mako. "הסתכלתי עליו ואמרתי לו: קובי, דקרת אותי. המכנסיים נחתכו, זה ממש חדר פנימה. דקירה-דקירה. ראיתי את עצמי חתוך. הוא היה קצת המום".

עוד המשיך ותיאר את השתלשלות האירועים: "המכנסיים נקרעו. קמתי ואמרתי: 'הוא דקר אותי'. כולם צחקו, לא הבינו על מה אני מדבר. יצאתי החוצה, קובי רץ אחריי וחבש אותי. הוא התנצל, התנצל מאוד. הוא נבהל. ראיתי אדם מבוהל" .