עציר העביר שקית אוכל לחברו - והוכה על ידי השוטר

סייר בתחנת יבנה מואשם בתקיפה הגורמת חבלה ממשית, זאת לאחר שהכה קטין בתא המעצר מספר פעמים. השוטר הכה את הקטין עד שהורחק מהמקום על ידי שוטרים נוספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 11:00 כח באלול התשפג

עציר העביר שקית אוכל לחברו - והוכה על ידי השוטר
כתב אישום חמור, אילוסטרציה | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בראשון לציון נגד השוטר זהר שחר, המשרת כסייר בתחנת יבנה, וזאת לאחר שתקף עצור קטין וגרם לו לחבלות. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיון דוק, בחודש מאי האחרון הנאשם שמר על מספר עצורים בתחנת המשטרה.

השוטר סטר לקטין

בשלב מסוים העביר אחד העצורים, קטין הכבול בידיו, שקית ובה ארוחת צהריים אל העצור שישב בתוך תא העצורים ללא רשותו של הנאשם שנזף בקטין על כך. בעקבות זאת החל ויכוח מילולי בין השניים במהלכו התרומם הנאשם מכיסאו וסטר לעצור הקטין בפניו.

כתב האישום שהוגש נגד השוטר

כתב האישום שהוגש נגד השוטר צילום: ללא

סטר לקטין בפניו עד שהורחק מהמקום על ידי שוטרים נוספים

במקביל הקניט הקטין את הנאשם וניבל את פיו. בתגובה, אחז הנאשם את העצור הקטין והפיל אותו ארצה. אז בעט הנאשם בגופו של הקטין כשהוא שכוב על הארץ. בהמשך, לאחר שהתרומם כפי שהתבקש לעשות, סטר לו הנאשם פעם נוספת בפניו, עד אשר הורחק הנאשם על ידי שוטרים אחרים שנכנסו למשרד. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לעצור הקטין חבלות והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של תקיפה הגורמת חבלה ממשית.