התפתחות מפתיעה: קורבן האלימות בפתח תקווה נעצר

עם פתיחת החקירה סביב התקרית האלימה בפתח תקווה, במהלכה נער בן 15 הוכה באלימות על ידי קבוצה של קטינים - עלה החשד כי מדובר באירוע נקמה על תקרית אחרת והקרבן נעצר גם הוא

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/23 17:12 כו באלול התשפג

התפתחות מפתיעה: קורבן האלימות בפתח תקווה נעצר
התיעוד הקשה, צילום: צילום מסך

התפתחות מפתיעה לאירוע האלימות בפתח תקווה: הנער בן ה-15, שתועד סופג מכות ואלימות קשה ב"גן התשעה", נעצר על ידי המשטרה. קרבן האלימות נעצר בחשד לכך שמספר ימים לפני האירוע, התרחשה תקרית אלימה נוספת, בה היה בצד המתעלל ואיים באקדח "סופט אייר" על נער אחר. על פי החשד, האירוע הקשה שתועד ברשתות החברתיות הגיע כנקמה על התקרית הקודמת, כך דווח ב"ישראל היום".

נציין כי שוטרי מחוז מרכז עצרו הבוקר, במסגרת חקירה יזומה ומואצת שלושה חשודים קטינים נוספים, בחשד למעורבות באירוע אלימות בין קבוצות נוער בפתח תקוה, ובשלב זה נחקרים שבעה עצורים בפרשה.

במשטרה פתחו בחקירה - שהעמידו בראש סדר העדיפויות

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הנחה לתעדף את החקירה בראש סדר העדיפות המחווזי נוכח החומרה והנסיבות, כאשר כלל מערכי המודיעין, הטכנולוגיה והחקירות של מחוז מרכז, לוקחים חלק ומסייעים לתחנת פתח תקוה, על מנת להגיע לחקר האמת ומיצוי הדין עם מבצעי העבירות.

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, התייחס לתקיפה שאירעה בעיר: "על אף שמדובר באירוע חריג שאינו מאפיין את בני הנוער בפ"ת, חשוב לי להדגיש כי אנו מוקיעים, מגנים ומוקעים בפה מלא שימוש באלימות מכל סוג, ויחד עם גורמי האכיפה נפעל כנגדה ביד קשה".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il