הצהרת תובע נגד הרב החרדי שהתחזה לחילוני: 30 נשים העידו נגדו

בתום חקירה שנוהלה במשטרה נגד תושב ירושלים שהציג עצמו באתרי היכרויות כג'ק סגל, החשוד בביצוע עבירות מין במרמה כלפי עשרות נשים, היום הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/23 12:53 כה באלול התשפג

הצהרת תובע נגד הרב החרדי שהתחזה לחילוני: 30 נשים העידו נגדו
תמונתו של החשוד "ג'ק סגל", צילום: ג'ק סגל

חוקרי מפלג הונאה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים השלימו בימים אלה את חקירת תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, החשוד בביצוע עבירות מין במרמה כלפי נשים רבות. החשוד נעצר בתאריך 22.8.2023 על ידי שוטרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, לאחר ששתי שנים הגישו נגדו תלונות בגין התחזות והשגת הסכמה לקיום יחסי מין במרמה. חקירת הפרשה בוצעה על ידי מפלג הונאה בימ"ר ירושלים.

חוקרי ההונאה של מחוז ירושלים, הצליחו למעלה מ-30 נשים שהחשוד הכיר באתרי הכרויות שונים במרשתת, בהם הציג את עצמו כג'ק סגל, רווק יליד ארה"ב המתגורר בישראל. מהחקירה במשטרה עולה כי החל משנת 2017 החשוד ניהל עם נשים שונות מערכות יחסים, עם חלקן במקביל, תוך הצגת מצג שווא לגבי זהותו, אורח חייו, מצבו המשפחתי וכוונותיו העתידיות במסגרת היחסים. עוד עולה מממצאי החקירה כי נשים רבות הסכימו לקיים עם החשוד יחסי מין לאחר שהולכו שולל על ידו.

אתרי היכרויות

אתרי היכרויות, אילוסטרציה. צילום: shutterstock

מעל 30 נשים העידו נגד החשוד

במהלך החקירה במשטרה שבוצעה בליווי הפרקליטות, נגבו עדויות מעשרות נשים שעל פי החשד נפלו קורבן למעשיו, ונאספו ראיות נוספות הקושרות את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו. חוקרי ההונאה פעלו בשבועות האחרונים לאתר ולחשוף עוד קורבנות למעשיו וכך הגיעו למעל 30 נשים שעמן החשוד ייצר קשר ועם מרביתן קיים על פי החשד יחסי מין במרמה.

היום עם סיום החקירה בימ"ר ירושלים, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע. מעצרו הוארך בבית משפט בארבעה ימים נוספים עד לתאריך 14.9. בימים הקרובים צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגדו כתב אישום.

מעשי המרמה וההונאה של החשוד שניהל חיים כפולים, הובילו לפגיעה בנשים רבות, פגיעה שמלווה אותן עד היום. היקף הקורבנות החריג, מעיד על השיטה שבה נקט פעם אחר פעם בכדי לבצע את זממו. משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עברייני מין המשתמשים ברשתות חברתיות לאיתור קורבנותיהם במרמה.