העיר לוד קיבלה 5 כוכבי יופי

למרות השנים הקשות שעברו על העיר, זכתה עיריית לוד והעיר לוד בתעודת הוקרה ו-5 כוכבי יופי בטקס גמר התחרות של 'המועצה לישראל היפה'

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/23 11:28 כ באלול התשפג

העיר לוד קיבלה 5 כוכבי יופי
ראש העיר יאיר רביבו ומחזיק תיק התפעול אריה לוי שמחים לקבל את התעודה., צילום: יחצ

עיריית לוד והעיר לוד זכו בתעודת הוקרה ו-5 כוכבי יופי בטקס גמר התחרות של 'המועצה לישראל היפה' שנערך בתל אביב, לאחר מאמץ רב של הרשות המקומית, אגפיה ועובדיה המסורים. במסגרת התחרות השנתית שעורכת המועצה היא עוברת בין כלל הערים בישראל, ולפיה היא מדרגת אותם בכוכבי יופי.

לפני כשבועיים התארחו בלוד חמישה שופטים של ה'מועצה' ובמשך כמה שעות סיירו ברחבי העיר. הם נחשפו לפרויקטים הרבים המבוצעים בכל פינה ובכל שכונה, הם נפעמו מהבינוי המואץ של השכונות החדשות – נופי בן שמן והרובע הבינלאומי, מיופייה של שכונת גני איילון המתפתחת ומהפארק העצום שנבנה ב-26 מיליון במרכזו וישמש את כלל תושבי לוד, הם התלהבו ממוסדות החינוך החדשים, המפוארים והמטופחים, מרחובות בכל העיר שעוברים ועברו מייק-אובר ענק בתשתיות וחידוש מהיסוד, מהמרחב הציבורי המטופח הכולל קרוב ל-100 פארקים וגינות משחקים ומפועלה הרב של עיריית לוד ועובדיה בקרב התושבים.

בעשור האחרון השתתפה לוד בתחרות הארצית כמה וכמה פעמים, אך זכתה ב-3 או 4 כוכבי יופי. "היום קיבלנו הוכחה ופרס על מאמצינו – 5 כוכבי יופי, אשר שמים אותנו בשורה הראשונה ובמדד הגבוה של ערי ישראל", אמר ראש העיר עו"ד יאיר רביבו עם קבלת הבשורה והוסיף, כי "עבודתנו הבלתי פוסקת בכל התחומים הביאו לכך שקטפנו את הפירות על העמל הרב, שבא לידי ביטוי בכל פינה ופינה בלוד".

ראש העיר הודה תודה לחבר המועצה ומחזיק תיק התפעול – אריה לוי, למנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס, למנהל אגף התפעול – יאיר גולדמן, למנהל אגף תברואה וגינון – ניסים רז ולכל התושבים היקרים. "זה גם בזכותכם!", אמר רביבו.