בתוך תיקים שהוסתרו במחסן: זה מה שהתגלה בגן ילדים בצפון

בתום פעילות מבצעית: המשטרה חשפה  בגן ילדים בטייבה שני כלי נשק מסוג קלאצ'ניקוב, נשק מסוג M16, קרלו ורובה צייד המוחזקים בניגוד לחוק ועצרה את בעלת הפעוטון ובני משפחתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/23 19:19 יט באלול התשפג

בתוך תיקים שהוסתרו במחסן: זה מה שהתגלה בגן ילדים בצפון
גן הילדים בטייבה בו התגלה הנשק, צילום: דוברות המשטרה

בלשי תחנת טייבה ולוחמי החטיבה לבט"פ במג"ב בשילוב יחידת הכלבנים במחוז מרכז, ביצעו היום (ג') אכיפה מבצעית מוגברת בעיר, למען ביטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.

צפו בתיעוד:

בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד בגן ילדים בעיר, בסיוע יחידת הכלבנים של מחוז מרכז וחבלני המשטרה, במסגרתה חשפו במחסן של גן הילדים שני כלי נשק מסוג קלאצ'ניקוב, נשק מסוג M16, קרלו, רובה צייד, תחמושת רבה ועשרות אלפי שקלים במזומן. התחמושת הסתתרה בתוך תיקים שונים שהוחבאו במחסן.

צילום: דוברות המשטרה

בעלת הפעוטון ובני משפחתה נעצרו

חבלני המשטרה בחנו את הפריטים על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה לציבור, ובסיום הועברו כלל המוצגים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. בתום החיפוש עצרו השוטרים את בעלת הפעוטון ושלושה מבני משפחתה בחשד למעורבות באחזקת אמצעי הלחימה.

מהמשטרה נמסר כי "תפיסת אמצעי הלחימה היום, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה".

צילום: דוברות המשטרה