"תומכי ההפיכה": הציוץ המביך של לשכת נתניהו

ציוץ שלא ברור בידיי מי נכתב, ועלה בחשבון הרשמי של ראש ממשלת ישראל, כינה את הרפורמה המשפטית בתור "הפיכה" - ונמחק בתוך דקות | זה מה שהיה כתוב בו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/23 21:01 יז באלול התשפג

"תומכי ההפיכה": הציוץ המביך של לשכת נתניהו
נתניהו, צילום: shutterstock

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה יצאו היום (א') לביקור מדיני בקפריסין, ביקור שלווה בתקרית לא נעימה. לטוויטר הרשמי של ראש ממשלת ישראל, המכונה באנגלית "Prime Minister of Israel", עלה וידאו מהביקור - אלא שצורף טקסט נגד הרפורמה המשפטית.

"קצת לא נעים, אבל בכל פעם שבה אני מנסה להבין את העמדות המשפטיות של *מתנגדי* ההפיכה המשטרית אני מקבל את התחושה שכל מערכת המשפט שלנו היא מגדל של ספקולציות וטפיחה עצמית על השכם שמודבקת עם מסטיקים. העניין הוא שטיעוני תומכי ההפיכה גרועים פי מיליארד אפילו מהזוועה הזו", נכתב בציוץ שלא ברור בידיי מי נכתב - ונמחק כעבור מספר דקות.

הציוץ שנמחק:

יש לנו אפשרות להפוך את הרעיון של מסדרון אסיה-מזרח תיכון-אירופה לאמיתי

לפני זמן קצר הערב (א'), בהצהרה המשותפת יחד עם נשיא קפריסין ניקוס כריסטודולידיס מארמון הנשיאות בניקוסיה, התייחס נתניהו לשותפות בין המדינות: "יש לנו אפשרות להפוך את הרעיון של מסדרון אסיה-מזרח תיכון-אירופה לאמיתי, במיוחד בכל הקשור לתשתיות. זה יקרה כחלק מהרחבת הסכמי אברהם ושל נורמליזציה אפשרית עם מדינות אחרות באזור. אבל אני בטוח שיהיה לנו מסדרון שיעבור דרך ישראל מחצי האי ערב, ומאסיה עד לחצי האי ערב לישראל ולקפריסין - ומשם לאירופה".

"דוגמה שהיא הכי ברורה מאליה זה חיבור סיבים אופטיים. זו הדרך הקצרה ביותר, הבטוחה ביותר והחסכונית ביותר. זאת דוגמה אחת. אני חושב שכאשר תשב כאן בפגישה עתידית, תראה את החיבור הזה, ואני מאמין שעוד רבים אחרים. תודה רבה על האירוח. אני מצפה לשיחות שלנו", סיים נתניהו.