הברכה של נתניהו, המשאלה של הרצוג: הפוליטיקאים בבתי הספר

2.5 מיליון תלמידים ותלמידות שבו אל בתי הספר והגנים, יחד עם הפוליטיקאים שהגיעו לברך | ראש הממשלה נתניהו ביקש מתלמידים במעלה אדומים: "תסתכלו אחד על השני, תהיו חברים אחד לשני, תלמדו טוב, תקשיבו למורים ותהיו ילדים טובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/23 10:46 טו באלול התשפג

הברכה של נתניהו, המשאלה של הרצוג: הפוליטיקאים בבתי הספר
פותחים שנה בבית ספר בירושלים, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

2.5 מיליון תלמידים ותלמידות שבו הבוקר (ו') לבתי הספר ולגנים בתום חופשת הקיץ. מתוכם ישנם 181 אלף תלמידים שעולים לכיתה א', כאשר גם תלמידי התיכונים פותחים את שנת הלימודים כסדרה לאחר ששביתת ארגון המורים נמנעה ברגע האחרון. עם התלמידים, הגיעו אל בתי הספר השונים גם הפוליטיקאים שאיחלו להם שנת לימודים מוצלחת.

נתניהו: "זה יום מאוד משמח גם לכם, גם להורים שלכם וזה יום שהוא שמח למדינת ישראל"

אל בית הספר "אלמוג" במעלה אדומים הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך קיש. "שלום ילדים, שלום כיתה א'. זה יום מאוד משמח גם לכם, גם להורים שלכם וזה יום שהוא שמח למדינת ישראל", אמר ראש הממשלה לילדים.

נתניהו בבית ספר במעלה אדומים

נתניהו בבית ספר במעלה אדומים צילום: אבי אוחיון, לע"מ

בית ספר דתי. אילסוטרציה

בית ספר דתי | צילום: Gershon Elinson/Flash90

"תסתכלו על החברים שלכם, על הילדים כאן. כל אחד הוא מיוחד. אני רוצה שתדעו שהדבר הכי חשוב - אתם לא רק באים ללמוד. יש לוח, יש מורה, יש מבחנים - הכי חשוב גם שיש לכם חברים. אז אני מבקש מכם תסתכלו אחד על השני, תהיו חברים אחד לשני, תלמדו טוב, תקשיבו למורים ותהיו ילדים טובים אחד עם השני", הוסיף נתניהו. שר החינוך התייחס לאיטם השביתה שהוסר ואמר כי "כולם היו מעורבים עד השעות הקטנות של הלילה".

המשאלה של הנשיא הרצוג

הזוג הנשיאותי, יצחק ומיכל הרצוג הגיעו לבית הספר לאומנויות ביקנעם. לשאלת אחת התלמידות על המשאלה שלו, השיב הנשיא: "שהמדינה שלנו תישאר ביחד, בטוחה, עם דמוקרטיה חזקה ויציבה - ושנדע להכיר אחד את השני, אחד את השנייה כמה שיותר, כדי לדעת שכולם חיים פה ביחד".