"לאחר התלבטויות והתייעצויות רבות": ההחלטה הדרמטית של ראש המועצה הסרוג

אחרי שהודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות, וברקע מכתב התמיכה של חברי הכנסת הסרוגים לשעבר, ראש מועצת אלקנה אסף מינצר מודיע כי הוא יתמודד לתפקיד: "החלטתי לשוב ולבקש את אמונכם ובחירתכם בי להמשיך יחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/23 08:00 טו באלול התשפג

"לאחר התלבטויות והתייעצויות רבות": ההחלטה הדרמטית של ראש המועצה הסרוג
אסף מינצר, צילום: קובי גדעון, לע"מ

מיני-דרמה התחוללה במועצה המקומית אלקנה לפני יותר מחודשיים, כאשר ראש המועצה, אסף מינצר, הודיע כי לא יתמודד שוב לראשות המועצה הסרוגה. איש לא יתמודד מולו, והוא נחשב לראש מועצה פופולארי, ובכל זאת לקח את ההחלטה. אמש (ה') הודיע מינצר כי לאחר ישוב ויתמודד לתפקיד.

"הלחצים לא פסקו"

במכתב ששלח לתושבים כתב מינצר: "מאז שפורסמה החלטתי, לא פסקו לחצים כבדים ביותר שאחזור בי. מאות רבות של תושבים, מכל הגילאים והשכונות, קראו לי להמשיך בעשייה ולהשלים בקדנציה נוספת את הפרויקטים החשובים אשר יגיעו לפרקם בשנים הקרובות".

שכונה במועצה המקומית אלקנה

שכונה במועצה המקומית אלקנה | צילום: Flash90

לדבריו, זו הסיבה שגרמה לו לשוב ולהתמודד לתפקיד: "הקריאה הציבורית הברורה והדאגה להמשך פיתוח היישוב בקצב גבוה כפי שהורגלנו, גרמו לי לשקול בכובד ראש רב יותר את הדברים. לאחר התלבטויות והתייעצויות רבות, החלטתי לשוב ולבקש את אמונכם ובחירתכם בי להמשיך יחד עם סיעת 'אלקנה יותר' בעשייה הנמרצת ולהביא את אלקנה לשיאים והישגים חדשים. אני מרגיש מחויב להמשיך ולפעול לרווחתכם ולשיפור איכות החיים באלקנה היפה שלנו".

הבקשה של הח"כים לשעבר

נציין כי בתחילת השבוע פנו אל מינצר חברי הכנסת הסרוגים לשעבר, שאול יהלום וניסן סלומינסקי, וביקשו ממנו לחזור ולהתמודד על ראשות המועצה ו-"לא לתת למועמדים אחרים לקחת את אלקנה אחורה", כלשונם.