הבקשה של הח"כים לשעבר מראש המועצה הסרוג: "חזור בך"

חברי הכנסת הסרוגים לשעבר שאול יהלום וניסן סלומינסקי פנו אל ראש מועצת אלקנה אסף מינצר וביקשו ממנו לחזור ולהתמודד על ראשות המועצה, זאת לאחר שהודיע על פרישה לפני כחודשיים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/08/23 11:07 י באלול התשפג

הבקשה של הח"כים לשעבר מראש המועצה הסרוג: "חזור בך"
אסף מינצר, צילום: קובי גדעון, לע"מ

בפנייה פומבית שנשלחה הבוקר (א') לראש מועצת אלקנה אסף מינצר, קוראים חברי הכנסת לשעבר ניסן סלומינסקי ושאול יהלום, להמשיך לעמוד בראשות היישוב הסרוג ו-"לא לתת למועמדים אחרים לקחת את אלקנה אחורה". מכתב הפנייה נשלח על רקע הודעת הפרישה של מינצר, לפני כחודשיים.

ח"כ סלומינסקי

חבר הכנסת לשעבר ניסן סלומינסקי, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הפנייה לאסף מינצר: "חזור בך"

במכתב הפנייה, ביקשו השניים מראש המועצה הוותיק להתמודד על ראשות היישוב. "חזור בך מהחלטתך להימנע מלהתמודד. המשך בפועלך האדיר בהשלמת פרוייקטים שמצויים בעיצומם ובעוד מיזמים רבים וטובים הנמצאים בראשית דרכם" כתבו.

בפנייה פורטו פעולותיו של ראש המועצה ונכתב: "אין פינה ביישוב שלא ניכר בה רישומו. אסף הקדיש ומקדיש את כל זמנו ומרצו לעשייה ציבורית לטובת היישוב ותושביו והצליח להשיג במהלך שנות כהונתו תקציבי עתק לפיתוח ושגשוג אלקנה".

בהמשך הדברים, חברי הכנסת לשעבר הזמינו את התושבים להצטרף לפנייתם: "אנו, מוותיקי היישוב שאלקנה הוא ביתם מזה עשרות שנים, פונים לתושבים לצאת בפנייה אישית ופומבית ולבקש מאסף להתמודד לראשות המועצה בבחירות הקרובות".

הודעת הפרישה של ראש מועצת אלקנה

שכונה במועצה המקומית אלקנה

אלקנה, צילום: Flash90

נזכיר כי לפני כחודשיים ראש מועצת אלקנה אסף מינצר הודיע שלא יתמודד שוב לראשות המועצה הסרוגה לאחר עשר שנים בהם עמד בראשות היישוב. בהודעת הפרישה כתב מינצר: "דווקא בעת הזאת, כשאלקנה בשיא צמיחתה ופריחתה, כשפרויקטים רבים מסתיימים ונחנכים, כשתוכניות וחלומות רבים נמצאים כבר בתהליכי ביצוע או בהליכי אישור סופיים, כשעתידה של אלקנה סלול ומבטיח - הגיע הזמן עבורי לומר לכולכם – תודה ענקית על הזכות לשרת אתכם, תודה גדולה על האמון שנתתם בי לאורך השנים ולהמשיך הלאה ליעד הבא שהקב"ה יזמן בדרכי".