"בתקופה האחרונה ישנה הסתה מרושעת נגד כרבע מיליון תושבי בני ברק"

משתתפים מכל רחבי הארץ הגיעו לתמוך בתושבי העיר בני ברק זאת לאחר הצעדה שהתקיימה בערי בשבוע שעבר נגד התושבים | ברל'ה קרומבי, ממארגני האירוע: "באנו לחבק ולהגיד לתושבים: 'אחים אנחנו'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/23 07:42 טו באלול התשפג

"בתקופה האחרונה ישנה הסתה מרושעת נגד כרבע מיליון תושבי בני ברק"
צעדת התמיכה בבני ברק, צילום: תקשורת נכונה

מאות משתתפים הגיעו אמש (ה') לבני ברק להשתתף בצעדת האחדות בהובלת מטה תקומה 2023 וארגון אם תרצו. הצעדה מגיעה בעקבות הפרובוקציה של ארגוני השמאל בשבוע שעבר בעיר, ובמהלכה החזיקו המשתתפים שלטים "חרדים זה אחי".

"באנו לפה להגיד די לשנאה, די לפילוג, די לשסע"

הצעדה יצאה מרחבת בית הכנסת הגדול של בני ברק, שם נערכה תפילה לזכר חיילי צה"ל החרדים שנפלו במערכות ישראל. משם המשיכו הצועדים על רחוב רבי עקיבא ובסיומה התקיימו מעגלי שיח עם התושבים.

יו"ר תקומה 2022 ברל'ה קרומבי ממארגני הצעדה: "באנו לפה היום אנשים מנתניה, מקרית מוצקין, נס ציונה, בקעת הירדן. באנו לפה להגיד די לשנאה, די לפילוג, די לשסע. יש מחלוקות, וזה בסדר גמור, אבל תושבי בני ברק לא יהיו שעיר לעזאזל של הפילוג. באנו לחבק את תושבי בני ברק, להגיד לתושבים אחים אנחנו. אנחנו עם אחד, עם גורל אחד".

קרומבי נואם

קרומבי נואם צילום: תקשורת נכונה

"שוב פעם עם ישראל מתגלה בתפארתו"

חבר מועצת העיר, יעקב וידר, אמר במהלך האירוע: "בתקופה האחרונה ישנה הסתה מרושעת נגד כרבע מיליון תושבי בני ברק, עיר אשר מלאה בחסד ובנתינה ללא תמורה. היום בצעדת האחווה ישמע קולו של רוב העם - זה שרוצה את הגורם המאחד ולא את המפלג. בשם תושבי בני ברק אני רוצה לברך את כלל הציבור היקר שהגיע לפה. שוב פעם עם ישראל מתגלה בתפארתו".

עו"ד זהבה גור שהגיעה לצעדה מתל אביב נשאה דברים אף היא ואמרה לתושבי בני ברק: "אנחנו רואים פה אנשים מכל הקשת ממדינת ישראל. שראיתי את הפרובוקציה, חשבתי לעצמי שהייתי מגיבה אחרת, אבל אנשים הגיבו באצילות. אני חושבת שכולנו עם אחד ויחד נמשיך לשמור אחד על השני, כי אנחנו עם אחד.