הנשים שרו בפני הנוסעים החרדים - בארגון מתנצלים ומסבירים

פעילות בארגון "אחים לנשק" תועדו כשהן שרות ומוחאות כפיים בקו מאשדוד לבני ברק, תוך שהן גורמות למבוכה קשה לגברים החרדים שנסעו באוטובוס | תגובת הארגון: "אנו מתנצלים. המחאה שלנו לא מול אחינו החרדים אלא במנהיגים שמובילים לדיקטטורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/23 10:52 ל באב התשפג

הנשים שרו בפני הנוסעים החרדים - בארגון מתנצלים ומסבירים
צילום: צילום מסך מהתיעוד

נשים מארגון "אחים לנשק", ארגון שלוקח חלק פעיל ומרכזי בהתנגדות לרפורמה המשפטית ולחקיקה של הממשלה בעניין הפטור הניתן לחרדים משירות צבאי בצה"ל, תועדו אתמול בשעות אחר הצהריים כשהן שרות ומוחאות כפיים בשמחה בקו 350 שנסע מאשדוד לבני ברק, קו שמאופיין בנוסעים חרדים. בסרטון, שהופץ ברשתות החברתיות, נראים נוסעים חרדים מכסים בתגובה את אוזניהם וזזים בחוסר נוחות. הסרטון הפך ויראלי רבות וספג ביקורת רבה. בארגון הגיבו הבוקר (ה') לתיעוד המטריד.

התיעוד המקומם:

"מתנצלים בפני הנוסעים שנפגעו"

"פרויקט 'אחים לנסיעה'", הסבירו ב"אחים לנשק", "יצא לדרך במטרה לייצר שיח כנה ואמיתי עם אחינו ואחיותינו החרדים בעת שבה נראה שהפערים בינינו גדולים מתמיד. לצערנו, גם בישראל של היום ישנה לגיטימציה להדרת נשים מהתחבורה הציבורית. אפליה פסולה שהייתה צריכה לעבור מן העולם, והובילה להתלהטות הרוחות אמש".

עוד נמסר: "פעילינו מנהלים שיח מכבד עם אלפי חרדים במיומנות ובמסירות, ולצד זאת אנו מתנצלים בפני הנוסעים שנפגעו. המחאה שלנו היא לא מול אחינו החרדים אלא במנהיגים מפלגים שמובילים את ישראל לדיקטטורה, וקוראים גם בעת הזו לשיח מכיל ובונה המבוסס כבוד הדדי בין אזרחי ישראל".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il