האזינו "צריכים אמבולנס דחוף": ההקלטות הדרמטיות מהפיגוע

בפיגוע הדריסה בכביש 443 נרצח צעיר כבן 20, ועוד 5 בני אדם נפצעו בדרגות חומרה שונות | האזינו להקלטות הדרמטיות של השיחה בקו החירום של מוקד 101 של מד"א

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/23 14:40 יד באלול התשפג

"צריכים אמבולנס דחוף": ההקלטות הדרמטיות מהפיגוע
זירת הפיגוע מחסום מכבים, צילום: Jamal Awad/Flash90

פיגוע דריסה קשה אירע היום (ה') במחסום מכבים שבכביש 443. 5 בני אדם נפצעו בדרגות חומרה שונות, ואדם נוסף נפצע אנוש ומותו נקבע בבית החולים. בשעה 09:00 בבוקר התקבלו השיחות הבהולות בקו החירום 101 של מגן דוד אדום, כדי להזעיק את כוחות ההצלה ולסייע לפצועים. האזינו:

הקלטות השיחות למד"א:

בהקלטות נשמע האזרח: "ניסיון דריסה במכבים, 2 שוכבים, צריכים פה דחוף אמבולנסים" אזרח אחר שהתקשר למוקד נשמע אומר: "משאית דרסה, פגעה וברחה". המוקדן שאל: "כמה פצועים יש שם?" "ממה שראיתי שניים או שלושה".

זירת הפיגוע מחסום מכבים

זירת הפיגוע מחסום מכבים, צילום: Jamal Awad/Flash90

כאמור, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שערי צדק, שיבא בתל השומר ושמיר-אסף הרופא, סה"כ 6 פצועים בהם: צעיר כבן 20 במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית תוך פעולות החייאה, שבבית החולים נקבע מותו, צעיר כבן 20 במצב קשה, בהכרה, עם חבלה רב מערכתית, צעיר כבן 20 במצב קל עם חבלות בגפיים, נער כבן 15 (פלסטיני) במצב קל עם חבלה בגפיים. המחבל שברח מהמקום התנגש ברכב פרטי מאחור סמוך לצומת מכבים, גבר ואישה כבני 25 ששהו ברכב פונו במצב קל עם חבלות בגב.