נלחמים באלימות: המשטרה עצרה חשודים באיום על ראש עיריית נצרת

יממה לאחר מעצרו של ראש ארגון הפשע המבוקש, סמיר בכרי: חקירה נפתחה בלהב 433 נגד שני חשודים, שנעצרו בגין חשד לאיומים על ראש עיריית נצרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/23 08:56 יד באלול התשפג

נלחמים באלימות: המשטרה עצרה חשודים באיום על ראש עיריית נצרת
מעצר. ארכיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

האלימות בחברה הערבית החריפה באופן קיצוני בחודשים האחרונים נוסף לכך, על רקע הבחירות המתקרבות לרשויות המקומיות, נרשמו מקרים רבים בהם הותקפו מועמדים ואנשי ציבור מהמגזר הערבי על ידי גורמים פליליים. בתוך כך, היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בלהב 433 עצרה הבוקר (ג') תושבי אום אל פחם וג'לג'וליה בחשד לאיומים נגד ראש עיריית נצרת.

כאמור, שוטרי להב 433 פתחו השבוע בחקירה בגין חשד לאיומים נגד ראש עיריית נצרת. פעילות חוקרי היחידה הביאה הבוקר למעצרם של שני חשודים (אום אל פחם וג'לג'וליה) והם מובאים בשעה זו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

סמיר בכרי לאחר מעצרו

סמיר בכרי לאחר מעצרו, צילום: דוברות המשטרה

נעצר סמיר בכרי, שהיה מבוקש ארבעה חודשים

נזכיר כי אחד מראשי ארגוני הפשיעה הערביים, ראש ארגון הפשיעה של משפחת בכרי, סמיר בכרי, נעצר אתמול בידי המשטרה, זאת לאחר שהיה מבוקש במשך ארבעה חודשים. זאת בתום מבצע מורכב במהלכו נעצר גם סגנו, בישוב בוסמת טבעון בפעילות של כוחות מיוחדים של ימ"ר צפון.

לפי המשטרה, המעצר התרחש לאחר שכוחות מיוחדים של המשטרה פשטו על מתחם בישוב בוסמת טבעון כאשר בזמן הכניסה של הכוחות למתחם ניסה בכרי להימלט. לאחר מרדף רגלי בסמטאות הישוב הוא נעצר. במתחם נעצר סגנו ונתפס רכב מסוג ג'יפ רוביקון שעל פי החשד שימש אתמול לביצוע הרצח בסמוך לצומת מגידו.