"אסור שיהיה דין אחד ליאיר נתניהו ודין אחר לכל השאר"

לאחר שבית המשפט קבע כי יאיר נתניהו ישלם פיצוי של 130 אלף שקלים לדנה כשדי, מגיבים עורכי דינו ואומרים כי ישקלו לערער על פסק הדין. עוד הוסיפו: "החוק צריך להיות שווה לכולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 19:17 יג באלול התשפג

"אסור שיהיה דין אחד ליאיר נתניהו ודין אחר לכל השאר"
יאיר נתניהו, חוייב לשלם 130 אלף שקלים, צילום: פלאש 90

בית המשפט חייב היום (ד') את יאיר נתניהו לפצות את דנה כשדי ב-130 אלף שקל זאת לאחר שכשדי הגישה תביעה נגד בנו של ראש הממשלה לאחר שרמז בציוציו כי היא ניהלה קשר רומנטי עם בני גנץ כשהייתה פעילה בכחול לבן. עתה מגיבים עורכי דינו של יאיר נתניהו לפסק הדין.

דין שונה ליאיר נתניהו?

עורכי דינו של יאיר נתניהו כתבו בתגובה לפסק הדין כי: "אף שבית המשפט דחה את טענותיה המופרכות של דנה כשדי כאילו יאיר נתניהו הטריד אותה ופגע בפרטיותה, הוא בכל זאת חייב את יאיר בסכום עתק על שיתוף פוסט". עורכי הדין אף טענו כי בית המשפט עושה לנתניהו דין שונה לדין אזרח מן השורה ואמרו: "למרות שהחוק צריך להיות שווה לכולם, מאמירתו של בית המשפט משתמע שבגלל שיאיר הוא בנו של ראש ממשלה חלים עליו כללים אחרים. אסור שיהיה דין אחד ליאיר נתניהו ודין אחר לכל השאר. אנו בוחנים אפשרות להגשת ערעור".

יאיר נתניהו בבית המשפט, ארכיון

יאיר נתניהו בבית המשפט, ארכיון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"הנתבע היה אדיש לחלוטין לשמה הטוב ולהשלכות הפרסומים לגביה"

בהחלטתו של בית המשפט נכתב כי "בית המשפט מצא כי הציוצים שפרסם הנתבע בעניין התובעת, פעילה פוליטית זוטרה במפלגת כחול לבן, היו רחוקים מלהיות תמימים". עוד נכב בפסק הדין כי "הציוצים יצרו אצל מי מעוקביו של הנתבע קשר מיידי אל אותן הכפשות שעסקו בחיי המין לכאורה של בני גנץ. התובעת נבחרה על ידי הנתבע במקרה, והייתה מבחינתו ניזוק משני. הנתבע היה אדיש לחלוטין לשמה הטוב ולהשלכות הפרסומים לגביה".