יאיר נתניהו הפסיד בתביעת דיבה וישלם 130 אלף שקלים

דנה כשדי, פעילה לשעבר במפלגתו של בני גנץ, תבעה את יאיר נתניהו אחרי שרמז ליחסים בינה ובין שר הביטחון לשעבר | בית המשפט חייב את נתניהו וכתב כי "הציוצים שפרסם הנתבע בעניין התובעת, פעילה פוליטית זוטרה במפלגת כחול לבן, היו רחוקים מלהיות תמימים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 11:50 יג באלול התשפג

יאיר נתניהו הפסיד בתביעת דיבה וישלם 130 אלף שקלים
יאיר נתניהו. , צילום: פלאש 90

בית המשפט חייב היום (ד') את יאיר נתניהו לפצות את דנה כשדי ב-130 אלף שקל. כשדי הגישה תביעה נגד בנו של ראש הממשלה לאחר שרמז בציוציו כי היא ניהלה קשר רומנטי עם בני גנץ כשהייתה פעילה בכחול לבן.

"הנתבע היה אדיש לחלוטין לשמה הטוב ולהשלכות הפרסומים לגביה"

בהחלטתו של בית המשפט נכתב כי "בית המשפט מצא כי הציוצים שפרסם הנתבע בעניין התובעת, פעילה פוליטית זוטרה במפלגת כחול לבן, היו רחוקים מלהיות תמימים". עוד נכב בפסק הדין כי "הציוצים יצרו אצל מי מעוקביו של הנתבע קשר מיידי אל אותן הכפשות שעסקו בחיי המין לכאורה של בני גנץ. התובעת נבחרה על ידי הנתבע במקרה, והייתה מבחינתו ניזוק משני. הנתבע היה אדיש לחלוטין לשמה הטוב ולהשלכות הפרסומים לגביה".

בני גנץ |

בני גנץ | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בכתב התביעה של כשדי נכתב כי "התובעת הוצגה על ידי הנתבע כבחורה קלת דעת ומופקרת, כמי שהיא עוד אחת ברשימת כיבושיו של גנץ, כמובן ללא כל בירור עמה, ללא היכרות איתה ובלי שיש בדברים ולו קורטוב אמת".

נתניהו: "תובעים אותי על כל דבר"

בחודש אפריל נתניהו העיד במסגרת התביעה, וטען: "אני יודע שהמטרה העיקרית היא נקמה של גנץ בי. הוא לא יכול לתבוע אותי ולא רוצה שהדברים האלה יעלו, לכן הוא משתמש בדנה כשדי". נציין כי נסיונות פשרה לא צלחו, ונתניהו אמר: "תובעים אותי על כל דבר. תביעה כזו צריכה להידחות על הסף. הרי דמי מותר. דמה של כל משפחתי מותר בבית המשפט".