הקרב מתלהט: במועצת בנימין הבהירו - ההודעה לא מאיתנו

כשברקע הבחירות המקומיות מתקרבות, בהודעה רשמית של מועצת בנימין נכתב לתושבים כי הודעה קודמת שנשלחה תחת השם "בנימין" אינה קשורה למועצה ותקפו: "גורם להטעיית התושבים" | זה מה שנכתב בהודעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 23:31 ו באלול התשפג

הקרב מתלהט: במועצת בנימין הבהירו - ההודעה לא מאיתנו
ההודעה של המועצה, צילום: צילום מסך

ככל שעובר הזמן והבחירות המוניציפליות מתקרבות הולכים וגוברים הספינים, התככים והאשמות בקרב המועמדים. אחת הדרכים בהן מתאפשר להעביר כיום מסרים, הוא במסרונים אישיים שנשלחים לתושבים על ידי המועמדים ולעיתים גם באופן אנונימי. הודעה שכזו עוררה סערה במועצת בנימין.

ההודעה שקיבלו התושבים שהרגיזה את המועצה

העניין החל בהודעה שקיבלו התושבים תחת הזיהוי BINYAMIN שם נכתב כי בסקר חדש מאת מכון רפי סמית נרשם שוויון בין שני המועמדים קובי אלירז וישראל גנץ, ראש המועצה המכהן. בהודעה נכתב: "מכון רפי סמית קובע כי בקרב בעלי הדעה מסתמן שוויון בין המועמדים הבולטים לראשות המועצה".

ההודעה שקיבלו תושבים

ההודעה שקיבלו תושבים צילום: צילום מסך

השימוש בשם BINYAMIN גורם להטעיית הציבור

ההודעה גרמה לאי שביעות רצון במועצה ששיגרה לתושבים הודעה משלה בה טענה כי השימוש בשם BINYAMIN גורם להטעיית הציבור וטענו כי יפעלו כנגד השולחים. בהודעת המועצה נכתב: "תושבים יקרים מסרונים בנושא הבחירות לא יוצאים על ידי המועצה. צר לנו שיש מיש מוציא לתושבים מסרונים עם כתובת זיהוי BINYAMIN בתצורה כזו או אחרת וגורם להטעיית תושבים הסבורים כי ההודעות יצאו מטעם המועצה" נכתב בהודעה.

הודעת המועצה

הודעת המועצה צילום: צילום מסך

המאבק בין גנץ לאלירז

נזכיר כי בבחירות לראשות מועצת בנימין הודיעו עד עתה שלושה על התמודדותם, ישראל גנץ ראש המועצה הנוכחי, קובי אלירז שהיה בעבר יועצו של נתניהו ואפי שרון תושב מכמש שהתמודד גם בחירות הקודמות. הקרב בין אלירז וגנץ התלהט לאחרונה סביב סוגית פיצול המועצה, מהלך בו תומך אלירז וגנץ מתנגד.

ישראל גנץ, ראש מועצת בנימין |

ישראל גנץ, ראש מועצת בנימין | , צילום: כיפה

קובי אלירז

קובי אלירז, צילום: Hillel Maeir/Flash90

אפי שרון

אפי שרון, צילום: באדיבות המצולם