מצמרר: זה מה שעשו בחדר המורים עם התא של לוסי הי"ד

בבית הספר בו לימדה לוסי די הי"ד הצוות החליט להנציח אותה בדרך מיוחדת - ולנצל את התא האישי שלה בחדר המורים למיזם מרגש שימשיך את דרכה החינוכית: "כל מי שעבר לידו במהלך החופשה החסיר פעימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/23 16:17 יא באלול התשפג

מצמרר: זה מה שעשו בחדר המורים עם התא של לוסי הי"ד
לוסי די הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

לפני מספר חודשי לוסי די ושתי בנותיה, מאירה ורינה הי"ד, נרצחו בפיגוע טרור אכזרי. כמו בכל מוסדות הלימוד בארץ, בישיבת בני עקיבא אורות יהודה, בה לימדה לוסי אנגלית במסירות, שנת הלימודים החדשה עומדת בפתח - אולם הצוות הרגיש שחסרונה, בכיתות ובחד המורים, חייב לבוא לידי ביטוי והוחלט להנציח אותה בבית הספר בדרך מיוחדת.

"בישיבה יש תא שכל מי שעבר לידו במהלך החופשה החסיר פעימה"

"רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, מסדרים את התאים בחדר המורים. לכל מורה יש תא, ציוד אישי ספרים מבחנים ועוד אביזרים", כתב ראש הישיבה, אמיר סנדלר. "בישיבת בנ"ע אורות יהודה יש תא שכל מי שעבר לידו במהלך החופשה החסיר פעימה. התא של לוסי", שיתף.

התא של לוסי

התא של לוסי צילום: ישיבת בני עקיבא אורות יהודה

"התקבלה החלטה: התא של לוסי ימשיך לחיות את עולמה החינוכי לזכרה ולדמותה. מילאנו את התא בכל מיני הפתעות, חיזוקים ופתקים של פירגונים שאפשר לתת לתלמידים מתקשים או מצטיינים", סיפר על היוזמה. "כל מורה פשוט יכול לפתוח את התא ולקחת הפתעות לחלק בכיתה. אל מול הרצח הנורא של מבקשי מוות ושנאה ימשיך התא של לוסי לחיות בחדר המורים ולהפיץ אהבה שמחה ואמון גדול בכל תלמיד ותלמיד", סיכם מנהל בית הספר.