גבר חשוד ברצח אביו בן ה-80 - שוטרים הצילו את האם ברגע האחרון

רצח בתוך המשפחה: תושב חדרה רצח את אביו בן ה80, וניסה לפגוע גם באימו | שוטרים שפרצו לדירה הצליחו למנוע פגיעה באם: "שכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כשהסכין לידו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 16:46 י באלול התשפג

גבר חשוד ברצח אביו בן ה-80 - שוטרים הצילו את האם ברגע האחרון
זירת הרצח בחדרה, צילום: דוברות המשטרה

רצח מחריד בחדרה: תושב חדרה בן 43 נעצר היום, לאחר שעל פי החשד דקר למוות את אביו בן ה- 80 ופצע את אימו, בשנות ה-70 לחייה פונתה לטיפול רפואי כשהיא במצב קל. האם ניצלה ברגע האחרון, בזכות התערבותם של שוטרים שהוזעקו לדירה. מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי סיים לפני זמן קצר הערכת מצב בהשתתפות סגל הפיקוד של המחוז, מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן ונציגי תחנת חדרה יחד עם גורמים מקצועיים בה החליט על חקירת האירוע ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה.

מהחקירה עולה: השוטרים השתמשו באקדח טיזר כדי למנוע מהחשוד לפגוע באימו

מפקד המחוז שיבח את השוטרים שהוזעקו למקום, ותיאר: "חתרו למגע תוך מספר דקות, פרצו את הדלת והצילו את חייה של האם ששכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כשהסכין לידו. השוטרים השתמשו באמצעים נגד החשוד, בכך מנעו ממנו לרצוח את אמו ועצרו אותו במקום".

מחקירה ראשונית עולה כי זוג ההורים המבוגרים שמתגוררים בחו"ל, באו לביקור בארץ בביתו של בנם, שכאמור חשוד ברצח אביו ובניסיון רצח אימו. על פי ממצאי החקירה, השוטרים השתמשו ארבע פעמים באקדח טייזר כדי להשתלט על הבן ולעצור אותו.