ברוך דיין האמת: רבש"ץ היישוב אלון מורה נמצא ללא רוח חיים

אבל ביישוב אלון מורה: רבש"ץ היישוב, שניאור לוי, התגלה ללא רוח חיים | בארגון הרבש"צים הארצי ספדו לו: " היה מסור לעבודתו ופעל רבות כדי לשמור על ביטחון תושבי השומרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 15:25 י באלול התשפג

ברוך דיין האמת: רבש"ץ היישוב אלון מורה נמצא ללא רוח חיים
אלון מורה, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

שניאור לוי, רבש"ץ היישוב אלון מורה, נמצא היום בבוקר (א') ללא רוח חיים. בהודעה מטעם צוות החירום של היישוב נכתב כי נסיבות האירוע הטרגי אינן ביטחוניות: "בצער רב אנו מודיעים כי בשעות הבוקר נמצא רבש"ץ הישוב חברנו שניאור לוי ללא רוח חיים. נסיבות האירוע אינן ביטחוניות. עדכון על מיקום ומועד ההלוויה יימסר בהמשך", נכתב בהודעה מטעם צוות צח"י ומזכירות היישוב אלון מורה.

ארגון הרבשצ"ים: "פטירתו היא אובדן עצום למפעל ההתיישבות"

ארגון הרשב"צים הארצי מבית הההסתדרות הלאומית, פרסם הודעת תגובה לפטירתו של שניאור לוי ז"ל: "קבלנו בתדהמה את דבר פטירתו בטרם עת של חברנו לנשק שניאור לוי ז"ל", נכתב. "שניאור ז"ל היה מסור לעבודתו ופעל רבות כדי לשמור על ביטחון תושבי השומרון בכלל ותושבי אלון מורה בפרט. פטירתו היא אובדן עצום למפעל ההתיישבות".

ארגון הרבש"צים עלה לאחרונה לכותרות סביב המצב הביטחוני הרעוע וסביב המחאה שלהם נגד משרד הביטחון: "אין לנו שום סמכות, שום ביטוח. אנחנו מקבלים 7,000 שקל בחודש וזמינים 24/7 קופצים לכל אירוע ומשרד הביטחון לא מכיר בנו", אמר בעבר איתי הופמן, יו"ר ארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית והרבש"ץ של קיבוץ מעוז חיים, בשיחה עם "חדשות כיפה": "בעבר היינו תחת היו משרד הביטחון, הפריטו את זה והתאגדנו כולנו תחת ההסתדרות הלאומית ואנחנו עכשיו בעיצומו של מאבק. משרד בביטחון הבטיח באוקטובר האחרון שתוך שלושה חודשים הוא יטפל בסוגיה ועד זה לא טופל".