בתוך עשרות מכלי פלסטיק אטומים: זה מה שהתגלה במשאית בירושלים

תושב מזרח ירושלים ובני משפחתו גנבו סולר מאוטובוסים וגלגלו לכיסם כסף רב | פעילות המשטרה בסיוע של חברת האוטובוסים הובילה לתפיסתם ומעצרם

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/23 11:22 ז באלול התשפג

בתוך עשרות מכלי פלסטיק אטומים: זה מה שהתגלה במשאית בירושלים
המכלים עם הסולר הגנוב שנתפס, צילום: דוברות המשטרה

בלשי תחנת מוריה של מחוז ירושלים עצרו בימים האחרונים שלושה חשודים תושבי שכונת ואדי ג'וז שבמזרח ירושלים, בחשד למעורבותם בגנבת סולר בכמות גדולה מאוטובוסים בחניון חברת אוטובוסים ציבורית בירושלים. אמש (ד') הובאו שלושת החשודים בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרם.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה ומידע שהובא בפני המשטרה לאחרונה על ידי חברת האוטובוסים, ועניינה חשד לגניבת סולר בכמות רבה מאוטובוסים של החברה. בדיקה סמויה שהתנהלה לאחרונה על ידי החברה בעקבות חשד לגניבה זאת, ושיתוף הפעולה יחד עם המשטרה הובילו לאיתור הגנבים ומעצרם. ביום שלישי השבוע בשעות הערב, בוצע מעצרם של החשודים על ידי בלשי תחנת מוריה בשעת מעשה כשברשותם ברכב המסחרי, עשרות מכלי אחסון שמכילים סולר גנוב.

צילום: דוברות המשטרה

החשודים נעזרו ברכב מסחרי להובלת תרופות

על פי החשד, אחד משלושת החשודים (33, ואדי ג'וז) שהנו עובד קבלן במתחם החניון ביצע יחד עם שני בני משפחתו (23 ו-30, ואדי ג'וז) את מעשה הגניבה. לשם כך נעזרו החשודים ברכב העבודה של אחד מהם, רכב מסחרי המשמש להובלת תרופות, שם הועמסו מכלי האחסון בסולר שנשאב ונגנב מהאוטובוסים של החברה במספר מועדים שונים. כאמור, מעצרם של החשודים הוארך ב-5 ימים נוספים, עד לתאריך 27.8.23. חקירת המשטרה נמשכת במטרה למצות עמם את הדין.