בבית נטוש בנצרת: נחשפה מנהרה של ארגון פשע

שוטרי המחוז הצפוני חשפו מנהרה תת קרקעית בעיר נצרת ששימשה על פי החשד להסלקת אמצעי לחימה עבור ארגון פשיעה ומקום מסתור לעבריינים | בן גביר: "מברך ומחזק את מפקדי ושוטרי המחוז הצפוני על חשיפת המנהרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/23 10:14 ז באלול התשפג

בבית נטוש בנצרת: נחשפה מנהרה של ארגון פשע
המנהרה של ארגון הפשע, צילום: דוברות המשטרה

המשטרה חשפה בעיר נצרת מנהרה שעל פי החשד שימשה עבריינים מארגון הפשע של סמיר בכרי. חברי ארגון הפשע ככל הנראה חפרו את מהנהרה, באורך עשרות מטרים, כדי שתשמש מסתור עבור העבריינים מפני המשטרה. על פי החשד, המנהרה שנחפרה במשך שנתיים נועדה גם להברחת נשק.

בפעילות מודיענית של שוטרי המחוז הצפוני בעיר נצרת כחלק מהמאבק העיקש בארגוני הפשיעה עלה כי ישנה מנהרה בעיר המשמשת להסלקת אמצעי לחימה ומקום מסתור לעבריינים בזמן פשיטות משטרה, בתום פעילות מבצעית אותר פתח המנהרה בבית נטוש, כוחות המשטרה ביצעו סריקות במקום, בתוך המנהרה אותר ברוס תחמושת וממצאים נוספים.

המנהרה בנצרת

המנהרה בנצרת צילום: דוברות המשטרה

המנהרה שגודלה מעורך בעשרות מטרים מתפצלת ל-3 חדרים בהם על פי החשד הסתתרו חשודים מארגון פשע בזמן מבצעים של שוטרי המחוז הצפוני בעיר נצרת והוסלקו אמצעי לחימה.

בן גביר: "מברך ומחזק את מפקדי ושוטרי המחוז הצפוני על חשיפת המנהרה"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בירך את המשטרה על החשיפה, ואמר: "מברך ומחזק את מפקדי ושוטרי המחוז הצפוני על חשיפת המנהרה באורך עשרות מטרים של ארגון הפשיעה בכרי בנצרת - שעל פי החשד המנהרה שימשה את אנשיו של סמיר בכרי, מהעבריינים המסוכנים והמבוקשים בישראל למקום מסתור בזמן פשיטות משטרתיות ומרדפים אחרי עבריינים".

המנהרה בנצרת

המנהרה בנצרת צילום: דוברות המשטרה

עוד אמר השר: "המאבק העיקש אותה מובילה משטרת ישראל נגד ארגוני הפשיעה נמשך כל העת", לדבריו, "חשיפת המנהרה שככל הנראה נחפרה במשך שנתיים, היא מכה אנושה עבור הארגון".