התרעה לפני תביעה רני רהב למאי גולן: "זכותי לחשוב כי שרה היא מפלצת"

איש התקשורת שיגר מכתב תגובה לעורך דינה של השרה מאי גולן, זאת לאחר שקיבל ממנה מכתב התרעה לפני תביעה בעקבות דברים שאמר עליה בעבר. רהב השיב במכתב: "אשמח שתתבע אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 15:42 ו באלול התשפג

רני רהב למאי גולן: "זכותי לחשוב כי שרה היא מפלצת"
רני רהב, מאי גולן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90, Arie Leib Abrams/Flash90

איש התקשורת רני רהב, קיבל היום (ד') מכתב התרעה לפני תביעה מעורכי דינה של השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן, זאת לאחר שכינה את השרה בכינויים בוטים וביניהם: "מפלצת הרודה באזרחיה" ועוד. במכתב תגובה ששלח רהב לעורך דינה של השרה, הוא האיץ בו להגיש את התביעה וטען כי הוא לא נסוג מעמדתו.

התגובה של רני רהב

המכתב עצמו נוסח בסגנון האישי של רהב, סגנון המוכר מהופעותיו התקשורתיות. בין היתר הוא כותב: "אני מציע שמרשתך תחזור לבית הספר להתנהגות". עוד כותב רהב במכתב התגובה: "זכותי לחשוב כי שרה נבחרת היא סוג של מפלצת", הוא מסיים וכותב כי במידה ותוגש התביעה הוא יזמן את ראש הממשלה כעד וכותב לעורך הדין כי יתבע אותו באופן אישי בבית הדין לאתיקה של לשכת עורכי הדין.

צילום: צילום מסך

מיליון וחצי שקלים והתנצלות: הדרישות של השרה

במכתב ההתרעה לפני תביעה שהגיש עורך דינה של השרה גולן נכתב: "במהלך החודשים האחרונים פרסמת פרסומים שהינם לשון הרע נגד מרשתי וניכר כי בחרת לשים לך למטרה להכפיש, להסית, להשפיל אדם ולעשותה מטרה לשנאה". בהמשך דורשת השרה דרך עורך דינה, תשלום פיצויים בסך כולל של 1,600,000 שקלים עבור כלל הפרסומים וכן הורדת הפרסומים והתנצלות פומבית.