יאיר נתניהו דרש צו הרחקה: פעיל השמאל רודף אחריי ברחבי העולם

בנו של ראש הממשלה דורש מבית המשפט צו הרחקה נגד אדם שלטענתו ממן מעקב אחריו ברחבי העולם | "פעיל פוליטי מהשמאל הרדיקלי שהחל לרדוף אחריו ברחבי הארץ והעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 12:52 ו באלול התשפג

יאיר נתניהו דרש צו הרחקה: פעיל השמאל רודף אחריי ברחבי העולם
יאיר נתניהו. , צילום: פלאש 90

בנו של ראש הממשלה נתניהו, יאיר, הגיש היום (ד') בקשה לבית המשפט לצו הרחקה נגד פעיל מחא, אשר לטענתו רודף אחריו ופוגע בפרטיותו. נתניהו ביקש כי אותו אדם, אזרח ישראלי, יורחק ממנו, וכן כי פרסומים ששיתף אודותיו אדם אחר - יוסרו מהרשתות.

בבקשה נכתב כי, "לפני כמה שבועות החלו לעקוב ולבלוש מספר אנשים אחריו, ולאחר זמן התגלה כי כל אותם אלה אשר עקבו אחר נתניהו, הינם שליחים של אותו אזרח, שנתן להם אף את כרטיס האשראי שלו כדי שיוכלו לממן את שהייתם בסמוך למבקש בכל מקום בעולם".

עוד נכתב כי, אותו אדם הוא "פעיל פוליטי מהשמאל הרדיקלי שהחל לרדוף אחריו ברחבי הארץ והעולם תוך פגיעה בפרטיותו ותוך רדיפה של ממש, סיכון בטחונו האישי וקיים חשש ממשי כי הוא או מי מטעמו יפגעו בנתניהו".

רוטמן,

רוטמן, , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גם רוטמן: בקשה לצו הרחקה נגד 400 מפגינים

נזכיר כי מוקדם יותר היום, הגיש יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן יחד עם אשתו בקשה לבית משפט השלום בירושלים, להוצאת צו הרחקה נגד 400 פעילי מחאה נגד הרפורמה. בבקשה שהגיש נכתב: "המשיבים החלו לרדוף אחרי רוטמן ורעייתו תוך פגיעה בפרטיות, ביצעו פעולות בילוש ופרסמו מידע אישי בדבר מיקומם, במטרה לחבל בחופשתם הפרטית תוך הפרת חוק הגנת הפרטיות". רוטמן ביקש מבית המשפט להורות על סגירת קבוצת הוואטסאפ של המפגינים כלפיו, שלטענתו נועדה לרמוס את פרטיותו.