ההודעה של יאיר נתניהו נגד הרמטכ"ל - שנמחקה מיד

בנו של ראש הממשלה שיתף ציטוטים מפי העיתונאי ארז תדמור שתקף את הרמטכ"ל ומדיניותו | זמן קצר לאחר מכן - מיהר נתניהו למחוק את הפוסט מהטלגרם. זה מה שנכתב בו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 16:21 כז באב התשפג

ההודעה של יאיר נתניהו נגד הרמטכ"ל - שנמחקה מיד
יאיר נתניהו. , צילום: פלאש 90

יאיר נתניהו, בנם של ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה, הספיק לייצר לא מעט פרובוקציות במהלך 32 שנות חייו. אולם בחודשים האחרונים נראה כי הוריד פרופיל, ופעילותו ברשתות החברתיות הצטמצמה משמעותית. למרות זאת, היום (ב') פרסם נתניהו הבן פוסט בחשבון הטלגרם שלו בכולל גינוי לרמטכ"ל הרצי הלוי - אותו מיהר למחוק.

יאיר שיתף ציטוטים מטקסט שכתב העיתונאי ארז תדמור, שגינה את הרמטכ"ל הרצי הלוי. "רא"ל הרצי הלוי לא עשית דבר. לא רק שלא שפטת ולא הדחת אפילו אחד מהמארגנים והמסיתים, אלא שנכנעת להם והפכת לשגריר הסרבנים שדורש מהממשלה להכנע להם", נכתב.

הרצי הלוי

הרצי הלוי, צילום: דובר צה"ל

"מר הלוי תיזכר כרמטכ"ל הכושל וההרסני בתולדות צה"ל"

עוד הטיל את האחריות על התערערות כשירות צה"ל על גביו של הרמטכ"ל והסרבנים, אותו כינה תדמור "‏הרמטכ"ל ששינה ב-180 מעלות את מדיניות אפס הסובלנות שהיתה נהוגה בצה"ל כלפי סרבנות מאז ומעולם", עוד האשים: "הרמטכ"ל שהחליט שצה"ל יהפוך לצבא היחיד בעולם שלא מטפל משמעתית בממרידים, אלא מזמן אותם לסדנאות לשחרור מתחים ולמעגלי שיח. וכעת כשמתברר, כמה מפתיע, שזו לא אסטרטגיה מנצחת, מנסה לגלגל את האחריות לממשלה".

לסיום, כתב העיתונאי תדמור בפוסט שכאמור, שיתף יאיר נתניהו: "‏אל תסתנוור מהכותרות בעיתונים רא"ל הלוי. במבחן ההיסטוריה, כשהערפל יתפזר והאבק ישקע, אתה מר הלוי תיזכר כרמטכ"ל הכושל וההרסני בתולדות צה"ל ומדינת ישראל", עוד נכתב בפוסט ששיתף יאיר.

גלנט הגיב לדברים בציוץ ששיתף בחשבון הטוויטר שלו: "הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי הוא אחד מהקצינים המצטיינים שפגשתי בכל שנותיי בצה"ל ובמערכת הביטחון", כתב. "מפקד אמיץ, ישר, ענייני, קר רוח, מעמיק ושקול. אזרחים רבים במדינה חבים לו את חייהם. עם ישראל זכה שבשעות מורכבות אלו הרמטכ"ל הלוי מוביל את צה"ל".