ההחלטה של גלנט נגד משפחת מחבל - יממה אחרי הפיגוע

שר הביטחון יצא בהנחיה חדשה, למניעת כניסתם של משפחות המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בהר חברון לשטחי מדינת ישראל: "נשללה מתחילת השנה כניסתם של אלפי פלסטינים, שקרובי משפחתם ביצעו והכווינו פעולות טרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/23 10:53 ה באלול התשפג

ההחלטה של גלנט נגד משפחת מחבל - יממה אחרי הפיגוע
שר הביטחון יואב גלנט, צילום: פלאש 90

שר הביטחון יואב גלנט, הנחה הבוקר (ג') את מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף רסאן עליאן, לשלול ולמנוע היתרי כניסה לישראל מבני משפחות המחבלים שביצעו אתמול את פיגוע הירי בהר חברון, ונעצרו הלילה על ידי כוחות הביטחון. המחבלים רצחו את את בת שבע ניגרי הי"ד ופצעו קשה את אריה גוטליב.

גלנט: "נשללה מתחילת השנה כניסתם של אלפי פלסטינים"

שר הביטחון, יואב גלנט, אמר כי: "מערכת הביטחון פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה לסיכול הטרור ביהודה ושומרון", עוד אמר: "בהנחייתי, נשללה מתחילת השנה כניסתם של אלפי פלסטינים, שקרובי משפחתם ביצעו והכווינו פעולות טרור נגד כוחות הביטחון ואזרחים ישראלים. לצד המאמץ המבצעי, נמצה את הדין ונגבה מחיר יקר מהמחבלים, משולחיהם ומסביבתם התומכת".

פועלים פלשתינים

פועלים פלשתינים, צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

נעצרו 2 המחבלים החשודים בביצוע הפיגוע

כאמור בפעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של צה"ל, שב"כ ומג"ב נעצרו הלילנ על ידי לוחמי הימ"מ בעיר חברון שני פלסטינים החשודים בביצוע פיגוע הירי שבוצע אתמול בסמוך לחברון, בו נרצחה בת שבע ניגרי ז"ל ונפצע אזרח ישראלי נוסף. בנוסף אותר והוחרם הנשק ששימש על פי החשד לביצוע הפיגוע. בהודעה שפורסמה הבוקר מטעם גופי הביטחון, נכתב כי, "בחקירתם הראשונית השניים קשרו עצמם לביצוע פיגוע. לאחר מעצרם הוסגר הנשק שככל הנראה שימש לביצוע הפיגוע".

מעצרים

מעצרים ביו"ש הלילה צילום: דובר צה"ל