בת שבע ניגרי הי"ד תובא למנוחות הערב

הלווייתה של הנרצחת בפיגוע תצא הערב מבית חג"י ותסתיים בבית העלמין בכפר עציון | "משפחת בית חגי מודיעה בצער עמוק ובתדהמה על הירצחה של תושבת הישוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/23 18:35 ד באלול התשפג | עודכן בתאריך 21/08/23 19:49

בת שבע ניגרי הי"ד תובא למנוחות הערב
בת שבע נגרי הי"ד, נרצחה בפיגוע ירי | , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

בת שבע ניגרי הי"ד נרצחה הבוקר (ב') בפיגוע ירי לעבר רכב ישראלי. ברכב בו נסעו היא ובתה, שניצלה בנס, נהג אריה לייב שנפצע קשה. ביישוב בית חג"י מסרו כי הלווייתה שהייתא אמורה לצאת בשעה 19:45 מבית חג"י, תדחה לשעה 21:15 עקב עיכוב בשחרור מאבו כביר.

"ובילע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים"

"משפחת בית חגי מודיעה בצער עמוק ובתדהמה על הירצחה של תושבת הישוב בת שבע ניגרי ה' יקום דמה. הלוויה תצא מרחבת המרכז התורני בבית חגי לכיוון בית העלמין בכפר עציון", נכתב בהודעה שפורסמה. "ובילע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים".

בית חג"י

בית חג"י, צילום: אלעד הומינר

בת שבע בת ה- 42, היא אם לשלוש בנות ועבדה כגננת מוערכת ביישוב אפרת שבגוש עציון. בת שבע ובתה בת ה- 12 הצטרפו הבוקר לנסיעה ברכבו של של אריה לייב, כאשר מחבלים פתחו בירי לעבר רכבם בכביש 60. כתוצאה מהירי נרצחה בת שבע ונהג הרכב נפצע קשה. בתה בת ה- 12 לא נפגעה.

על פי הערכות, המחבלים עקבו אחר הרכב הישראלי, ועקפו אותו כאשר האט לקראת כיכר קרבה תוך כדי ירי של מעל 20 קליעים. מתחקור ראשוני עולה כי לוחמים איישו את העמדה הצבאית הקרובה, אולם על אף שאלה שמעו את קולות הירי, לא הצליחו לזהות את מקורו ולכן לא הגיבו.