כתב אישום בעבירות טרור כנגד הירדני שדקר יהודי במוסך בפתח תקווה

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד הפועל הירדני שדקר לפני כשבוע וחצי יהודי עמו עבד במוסך בפתח תקווה ופצע אותו קשה | עו"ד אופיר שטיינר מחוננו: "כתב אישום ברף החומרה הגבוה ביותר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 21/08/23 11:54 ד באלול התשפג

כתב אישום בעבירות טרור כנגד הירדני שדקר יהודי במוסך בפתח תקווה
המוסך בו אירע פיגוע הדקירה | , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

לפני כשבוע וחצי המשטרה פתחה בחקירת אירוע דקירה בין שני עובדים במוסך בפתח תקווה, כאשר הקורבן שנפגע באורח קשה פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. השוטרים עצרו את החשוד במעורבות - תושב זר מירדן בעל אישורי עבודה. היום (ב') הוגש נגדו כתב אישום בעבירות טרור.

מיד לאחר האירוע פנה ארגון חוננו המייצג את נפגע העבירה למשטרה, בדרישה לחקור את האירוע כפיגוע טרור. בכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, יוחסו לפועל הירדני עבירות של ניסיון רצח בנסיבות טרור, חבלה חמורה בנסיבות טרור, תקיפה סתם ושיבוש מהלכי חקירה ומשפט.

כתב אישום בעבירות טרור |

כתב אישום בעבירות טרור | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"כתב אישום ברף החומרה הגבוה ביותר"

עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו, המייצג נפגע העבירה, ברך על הגשת כתב האישום ואמר: "מדובר בכתב אישום ברף החומרה הגבוה ביותר. כתב אישום בו הובהר כי מדובר בפיגוע טרור רצחני, ממנו ניצל מרשי בנס. אנו מחזקים את ידי גורמי אכיפת החוק שפעלו באופן מהיר והחלטי. בעצם הגשת כתב האישום יש כדי לתרום לתחושת הצדק אצל הנפגעים ולהרתעת גורמי טרור. נמשיך לעקוב עד למיצוי הדין עם המחבל".

פיגוע הדקירה אירע בעת שהפצוע הלך לשטוף את ידיו בחלקו האחורי של המוסך בו הוא עובד יחד עם אביו ודודו. לפתע, מבלי שקדמה לכך כל אינטראקציה בינו ובין הפצוע, קפץ הפועל על הפצוע והחל לדקור אותו תוך שהוא צועק "אללה הוא אכבר". כתוצאה מהדקירה נפצע היהודי באורח קשה.