מירי רגב על המפגינים נגדה ברכבת הקלה: "ירדו מהפסים"

שרת התחבורה השיבה לשאלת "חדשות כיפה" בנוגע למפגינים נגדה בחניכת הקו האדום של הרכבת הקלה: "כמו שתחבורה ציבורית אחרת לא עובדת בשבת גם הרכבת הקלה לא תעבוד בשבת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/08/23 11:36 ג באלול התשפג

מירי רגב על המפגינים נגדה ברכבת הקלה: "ירדו מהפסים"
מירי רגב חונכת את הקו האדום בגוש דן | , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ביום שישי בבוקר נערכה באופן רשמי הנסיעה הראשונה של הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, עם יציאתן המקבילה של שתי רכבות מתחנות בת ים ופתח תקווה. קודם לכן, ביום חמישי נערך טקס החניכה בהשתתפות, בין השאר, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התחבורה מירי רגב. מחוץ לתחנה שבפתח תקווה שם נאמו נתניהו ורגב התקיימה מחאה נגד השבתת הרכבת הקלה בשבת. הבוקר (א') רגב השיבה לשאלת כיפה על המפגינים נגדה שאף אזקו את עצמם לקרונות.

"מדינת ישראל היא מדינה יהודית ואין לנו שום כוונה לשנות את הסטטוס קוו"

"הם לא הפגינו נגדי" פתחה והשיבה רגב, "הם פגעו בנוסעים ובנוסעות שהגיעו ביום שישי לפתח תקווה לנסוע בקו, תקעו אותם באמצע. אני מציעה להם להבין - מדינת ישראל היא מדינה יהודית ואין לנו שום כוונה לשנות את הסטטוס קוו. כמו שתחבורה ציבורית אחרת לא עובדת בשבת גם הרכבת הקלה לא תעבוד בשבת".

עוד אמרה רגב במענה לשאלת "כיפה": "האובססיה הזו והרדיפה של מפגינים, ששמעתי שהפריעו ליו"ר הכנסת שנמצא בביקור משפחתי, ולשר אלי כהן שנסע לחופשה משפחתית - האובססיה הזו להפריע לנבחרי ציבור היא פשוט אבסורד, הם ירדו מהפסים. אתם רוצים להפגין? תעשו את זה בצורה מכובדת ולא באובססיה הזו כלפי נבחרי ציבור".

מפגינים שאזקו את עצמם לרכבת ביום שישי |

מפגינים שאזקו את עצמם לרכבת ביום שישי | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90