פעיל המחאה לחבר הכנסת מהמחנה הממלכתי: "סתום את הפה"

רועי נוימן, פעיל מרכזי במחאה נגד הרפורמה המשפטית, הגיב לבקשתו של חבר הכנסת מהמחנה הממלכתי לנאום בקפלן, ותקף: "במקום לכתוב ציוצים עלובים שמזמינים את עצמך לנאום תפסיק להפריע למאבק החשוב מקום המדינה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/08/23 09:16 ג באלול התשפג

פעיל המחאה לחבר הכנסת מהמחנה הממלכתי: "סתום את הפה"
חבר הכנסת מתן כהנא | , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד הרפורמה המשפטית, כתבה לפני כשבוע כי "מי שלא פועל באופן אקטיבי כנגד הרס המדינה הופך בעל כורחו שותף להרס המדינה". חבר הכנסת מתן כהנא תקף על כך את ברסלר: "מי שפועל באופן אקטיבי להכניע חצי עם, הופך במודעות מלאה להורס המדינה", אולם אמש הוא התנצל וביקש לנאום בקפלן. אחת התגובות בפוסט המתנצל של כהנא היתה של רועי נוימן, פעיל מחאה מרכזי נוסף.

"אנחנו יודעים שהמחויבות שלך לכסא קודמת לערכים הדמוקרטיים"

"הי מתן" כתב נוימן לכהנא, "בתחילת הדרך לקחנו החלטה לא להזמין פוליטיקאים מכהנים לדבר בקפלן", הוא הסביר, "היתה לזה סיבה מאוד פשוטה: אנחנו מכירים אתכם. אנחנו מכירים אותך ואת הדעות שלך שמשתנות לפי מזג האוויר והסקרים היומיים. אנחנו יודעים שהמחויבות שלך לכסא קודמת לערכים הדמוקרטיים. בגלל זה נכנסת למריבות עם שקמה, כי פילבר הסביר לך שזה מה שטוב לך".

נוימן המשיך וכתב כי הם מנהלים מלחמה "על בסיס הנשמה של מדינת ישראל, על הערכים הדמוקרטיים שלה, על שוויון וחופש - לא על נקודות בסקרים של פילבר".

שקמה ברסלר, 12 מנדטים

שקמה ברסלר | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"סתום את הפה והמקלדת, תפסיק להפריע למאבק החשוב מקום המדינה"

פעיל המחאה שזומן לפני כארבעה חודשים לחקירת משטרה, האשים את חבר הכנסת מהחנה הממלכתי: "אז לא תהיה בקפלן לא רק כי אתה על הגדר המדומיינת שכבר לא קיימת, אלא כי אתה במשך שבועות ארוכים מאוד פוגע במאבק, יוצא נגד האמיצים בישראלים והישראליות שנאבקים על נשמת אפה של הדמוקרטיה".

לסיום הוא תקף: "עשה טובה אחת, במקום לכתוב ציוצים עלובים שמזמינים את עצמך לנאום, סתום את הפה והמקלדת, תפסיק להפריע למאבק החשוב מקום המדינה, כרגע זאת תהיה התועלת הגדולה ביותר שתוכל לעשות".

הפוסט של נוימן: