החיזוק המפתיע של השר מהליכוד לרמטכ"ל: "ללא דופי"

באמצע השבוע תקף דודי אמסלם שני רמטכ"לים לשעבר, "בכל צבא רגיל מטפלים במורדים כמו שאמורים לטפל במורדים", והיום הוא מביע תמיכה פומבית ברא"ל הרצי הלוי: "אני מעריך אותו מאוד, מוקיר ומחזק אותו ואת ידיי מפקד חיל האוויר ואת כל קציני צה"ל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/23 14:10 ל באב התשפג

החיזוק המפתיע של השר מהליכוד לרמטכ"ל: "ללא דופי"
דודי אמסלם., צילום: Miriam Alster/FLASH90

באמצע השבוע התראיין השר דודי אמסלם בגל"צ ותקף בחריפות את נשיא העליון לשעבר אהרן ברק, והרמטכ"לים לשעבר אהוד ברק ודן חלוץ, ואמר כי "מי שמורד בתוך הצבא, בכל צבא רגיל מטפלים במורדים כמו שאמורים לטפל במורדים. הם צריכים לטעמי להינמק בבתי הכלא עד סוף חייהם". היום (ה') בחר אמסלם להביע תמיכה ברמטכ"ל ר"ל הרצי הלוי.

"מוקיר ומחזק אותו ואת ידיי מפקד חיל האוויר ואת כל קציני צה"ל"

"הרזומה הצבאי של הרמטכ"ל הרצי הלוי הוא ללא דופי וגם הרושם שהוא השאיר עליי בישיבות הקבינט מעולה", כתב אמסלם בחשבון הפייסבוק שלו. "חשוב לי לומר לרמטכ"ל שאני מעריך אותו מאוד, מוקיר ומחזק אותו ואת ידיי מפקד חיל האוויר ואת כל קציני צה"ל".

עוד כתב אמסלם כי חשוב לזכור שהמרד שמתחולל בימים אלה בצה"ל "הוא אירוע שלא מכינים רמטכ"לים וקצינים אליו - איך להתמודד עם אירוע בסדר גודל כזה?! משום שהוא פשוט לא אמור לקרות... לכן אני מחזק את ידיכם שתדעו להתמודד עם האירוע העצוב והמסוכן הזה ואני מתפלל עליכם כל יום שהקדוש ברוך הוא יתן לכם עצה טובה על מנת שתוכלו לשמור על צה"ל ועל חוזקה ובטחונה של מדינת ישראל".