לשכת ראש הממשלה במהלך נגד בכיר במחאה - "זה לא ימשיך לעבוד כך"

איתי בן חורין, מבכירי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, סורב מלהשתתף בפגישה עם משרד ראש הממשלה, כך על פי פרסום של דודי ורטהיים. גורם בכיר בלשכת רה"מ הגיב: "אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה" | בן חורין ל"חדשות כיפה": אני שוהה בחו"ל, ניסיון להלך אימים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/23 12:19 ל באב התשפג

לשכת ראש הממשלה במהלך נגד בכיר במחאה - "זה לא ימשיך לעבוד כך"
אחים לנשק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משלם את המחיר: יועץ התקשורת איתי בן חורין הוא המנכ"ל והבעלים של חברת "בן חורין ואלכסנדרוביץ' אסטרטגיה, תקשורת וניהול משברים". משרדו של בן חורין מייצג כמה מהחברות הגדולות במשק, וגם גופים ממשלתיים, בין היתר את "הרשות לשירות הלאומי-אזרחי" , ארגון נכי צה"ל ועוד ארגונים ממשלתיים רבים.

בן חורין סורב מלהשתתף בפגישה עם משרד ראש הממשלה

היום (ה'), כך על פי פרסום של העיתונאי דודי ורטהיים, היועץ האסטרטגי סורב מלהשתתף בפגישה עם משרד ראש הממשלה בשל תפקידו במחאה. כאשר על פי הדיווח, בן חורין, שמשרדו מלווה את היח"צ של ארגון נכי צה"ל, לא יוכל להשתתף בפגישה שתוכננה ליום ראשון הקרוב בעניין הרפורמה לנפגעי פוסט הטראומה בצה"ל, "נפש אחת".

איתי בן חורין מוביל את המחאה נגד הממשלה ביד אחת, וביד השנייה הוא מתפרנס מלקוחות ממשלתיים - זה לא יימשך ככה

גורם בכיר בסביבתו של ראש הממשלה אישר לכתב התרבות את הדברים ואמר: "אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה" עוד הוסיף הגורם: "איתי בן חורין בחר להוביל את המחאה נגד הממשלה ביד אחת, וביד השנייה הוא מתפרנס מלקוחות ממשלתיים או לקוחות שיש להם עניין עם הממשלה. זה לא ימשיך לעבוד כך".

בן חורין ל"חדשות כיפה": "מסר מאיים יטופל באמצעים המתאימים"

בן חורין מסר בתגובה ל"חדשות כיפה" כי הוא שוהה בחו"ל וכי |המשרד שלנו משרת את לקוחותינו נאמנה, במקצועיות ובנחישות בכל מקום ובכל פורום שנדרש ללא כל קשר לדעותיי האישיות. כל ניסיון להלך עליי או כל משרדי אימים באמצעות הדלפות מגמתיות שמטרתן לשדר מסר מאיים יטופל באמצעים המתאימים על פי החוק הקיים במדינת ישראל".

המשרד מייצג גם את השירות הלאומי אזרחי

נזכיר כי לפני חודש פרסמנו ב"חדשות כיפה" כי באופן פרדוקסלי, בין הגופים השוכרים את שירותי משרדו של בן חורין, נכללת גם "הרשות לשירות לאומי אזרחי", ארגון ממשלתי המקביל במובנים מסוימים לצה"ל - ממנו יצאו כאמור הקריאות האחרונות לסרבנות.

בנוסף, "אחים לנשק", הוא ארגון אשר במסגרת המחאה, החריף את הטונים וכיום הוא מעודד "אי התנדבות" למילואים, בתור מחאה על החקיקה המשפטית. כך למשל, לפני פחות מחודשיים, התפרסמה הודעה מטעם הארגון בה נכתב, "מחאת המילואימניקים אחים לנשק, המאגדת בתוכה עשרות אלפי מתנדבי מילואים מיחידות היבשה, האוויר והים, שיגרו הודעה לעשרות אלפי פעיליהם עם תזכורת לאיום האי התנדבות שעודנו קיים על השולחן". עוד נכתב: "צונאמי גדול בדרך. היו נכונים".

איתי בן חורין הגיב אז להאשמות בדבר היותו מעודד סרבנות ואמר "אני ציוני. פטריוט ואוהב ישראל. מעולם לא תמכתי ולא אתמוך בסרבנות. ניסיון התיוג שלכם מצער בעיניי".