חברת כנסת בליכוד תוקפת את נתניהו: "על מה אתה מתנצל?"

לאחר שתקפה אתמול את הרמטכ"ל הרצי הלוי, הבוקר יצאה טלי גוטליב נגד ראש הממשלה: "איזו זכות קיום יש לממשלה אם נשתוק כשצמרת צה"ל שקלו לצאת עם הודעה בדבר כשירות צה"ל באופן שהיה משחק לידי האויבים שלנו?"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/08/23 10:02 כט באב התשפג

חברת כנסת בליכוד תוקפת את נתניהו: "על מה אתה מתנצל?"
חברת הכנסת טלי גוטליב | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברת הכנסת טלי גוטליב, תקפה אתמול בבוקר במהלך ראיון בערוץ 14 את הרמטכ"ל הרצי הלוי שפוגע לדבריה בכשירות צה"ל. "מי זה הרמטכ"ל שיגיד לי שהוא דואג לביטחון ישראל ועושה תוך כך עשייה שפוגעת בנראות ובחוסן הצה"לי. זו תופעה שערורייתית". מאוחר יותר אתמול נכתב בהודעה משותפת לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט: "ראש הממשלה ושר הביטחון דוחים כל מתקפה נגד בכירי מערכת הביטחון, ומגבים את מפקדי וחיילי צה"ל הפועלים לילות כימים למען ביטחון ישראל". הבוקר (ד') גוטליב תקפה גם את נתניהו בנושא.

"על שום מה אתה מתנצל?"

את הביקורת החדשה, פרסמה חברת הכנסת מהליכוד בחשבון הטוויטר שלה: "אדוני ראש הממשלה על שום מה אתה מתנצל?", תהתה גוטליב.

"איזו זכות קיום יש לממשלה אם נשתוק כשצמרת צה"ל שקלו לצאת עם הודעה בדבר כשירות צה"ל באופן שהיה משחק לידי האויבים שלנו ופוגע קשות בחוסן הלאומי שלנו? זו חובתנו לגנות במלוא פה! ולהתנצל? רק על זה שהרמטכ"ל נשאר בתפקידו, אותו רמטכ"ל שבשתיקה הכשיר סרבנות".

נתניהו? "צריך להעביר את השרביט ליריב לוין"

לפני כשבועיים, בריאיון למשה גלסנר ואבי בלום בערוץ הכנסת, התבטאה גוטליב בנוגע לתפקידו של ראש הממשלה בקידום הרפורמה המשפטית, ואמרה: "נתניהו לא יכול לגעת במערכת המשפט, הוא מנוגד עניינים מובנה ברמה האישית שלו. הוא מתערב לטובת המערכת ולא לטובת השינוי". בסיום אותו ראיון אמרה: "כבר אז אמרתי שבאותו רגע הוא צריך לעביר את השרביט ליריב לוין".

דבריה של גוטליב לפני שבועיים | צילום: ערוץ כנסת